SUPERCARB 1kg -40%

Auringonlaskukuvat

Ikä
57
Auringon laskusta on otettu paljon kuvia ja onhan se aina hieno näky kun arska laskeutuu ja pimeys hönkii. Eilen käppäilin ulkosalla puolen yön kieppeillä ja maisema näytösti hienolta. Kamera (vanha kökkö, minolta) sattui olemaan taskussa ja näppäsin muutaman kuvan. Tämä onnistui omaan silmään hyvin. Vesi oli tyyni, joten maisema heijastui kivasti veteen.
sunset2th.jpg

ja tässä toinen sunset kuva:
sunset3th.jpg

ps. sorry kun tuli reippaan kokoinen kuva :(

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
no olihan komiaa, hienosti tossa ensimmäisessä näkyy tuo aurinko ^^. tässä yks oma otos viime kesäisestä auringonlaskusta. räpsyttimenä käytetty minolta dimage z5. tosin aurinko näyttää painuneen jo aika mailleen tässä mun versiossa :D

E: mä en oikein hallitse tätä kuvan latausta...

Liitteet

• eve3.webp
    eve3.webp
    30,2 KB · Katsottu: 1 363
Tää oli jo tuolla lomakuva-threadissa mut piti pistää tännekkin. Kreetalta viime kesältä.

Liitteet

• P6250174.webp
    P6250174.webp
    75,4 KB · Katsottu: 1 087
Oi ompas täälä hienoja kuvia! Niistä tulikin mieleen viime kesänä kakkakameralla, hirveässä jurrissa napsitut kuvat. Leikin maisemakuvaajaa:david:, mutta sinänsä ihan onnistuneet..mitä nyt vähän vinossa:lol2:

Liitteet

• 19753007.webp
    19753007.webp
    65,7 KB · Katsottu: 439
  • 19753188.webp
    19753188.webp
    68,7 KB · Katsottu: 426
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onpa mahtavia kuvia! Tuo TLP:n kuva on kertakaikkiaan siisti. Lievä usva ja auringon nousu, yber yhdistelmä.

Kai se on kannettava korsi kekoon. Pokkarilla kuvattu, eikä muutenkaan yyberhieno, mut jonkinlainen kuitenkin.

Liitteet

• Sunset3.webp
    Sunset3.webp
    97,2 KB · Katsottu: 1 013
Sen verran vois sääntöä laittaa tällasiin ketjuihin sekaannusten välttämiseksi, että:

1. Älä linkitä jo esitettyä kuvaa uudestaan.
2. Vain itse otettuja kuvia, niin ei tule mitään selkkausta tekijänoikeuksien kanssa.

Piti laittaa ihan toinenkin kuva, joka on otettu aika tarkkaan samasta paikasta, samalla kameralla, mutta eri aikaan.

Liitteet

• sunset1.webp
    sunset1.webp
    35,5 KB · Katsottu: 1 306
Back
Ylös Bottom