August Burns Red Nosturissa 1.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Byrd
  • Aloitettu Aloitettu
August Burns Red palaa Suomeen

Yhdysvaltalainen metalcore-yhtye August Burns Red palaa Suomeen ensi kesänä. Bändi esiintyy Helsingin Nosturissa 1. kesäkuuta.

Pennsylvanian Lancasterissa vuonna 2003 perustettu August Burns Red herätti kiinnostusta jo vuoden 2005 debyyttialbumillaan "Thrill Seeker", ja suurempi läpimurto tapahtuikin heti toisella pitkäsoitolla "Messengers" muutamaa vuotta myöhemmin. August Burns Red onkin tänä päivänä yksi suosituimpia kristillistä sanomaa levittäviä raskaan musiikin yhtyeitä.

Yhtyeen viimeisin studioalbumi, yhtäältä aiempaa enemmän tempomuutoksia ja toisaalta yhtenäisempiä sävellyksiä sisältävä "Constellations" julkaistiin kesällä 2009. Menestyksekäs albumi keikkui muun muassa kokoonpanon kotimaassa Billboard-listalla sijalla 24. Tämän vuoden syksyllä hurjana liveaktina tunnetulta August Burns Rediltä ilmestyi live-CD/DVD "Home", jonka keikkamateriaali on taltioitu yhtyeen kotikaupungissa. Lisäksi paketti sisältää bändistä ja sen faneista kertovan dokumentin. Neljättä albumia ollaan alustavasti kaavailtu ilmestyväksi ensi vuoden kesäkuussa.

Aiemmin August Burns Red on nähty Suomessa muun muassa Provinssirockissa ja Sauna Open Airissa. Tulevalle Nosturin keikalle ei ole ikärajaa, mutta täysi-ikäisille on rajattu anniskelualue. Ovet aukeavat klo 21.

KEIKKA
Ke 1.6.2011 Helsinki, Nosturi

LIPUT
Hinta 18 EUR +mahd. toimituskulut
Ennakko: Tiketti ja Lippupalvelu

Lähde: Noise.fi

Itse en kyseiselle keikalle ole menossa, mutta ihan sellaisena vinkkimiehen kannanottona voin suositella orkesteria lämpimästi. Todistin heidän keikkansa Saunassa viime kesänä, ja oli yksi festareiden positiivisimmista yllättäjistä.

Itse en kyseiselle keikalle ole menossa, mutta ihan sellaisena vinkkimiehen kannanottona voin suositella orkesteria lämpimästi. Todistin heidän keikkansa Saunassa viime kesänä, ja oli yksi festareiden positiivisimmista yllättäjistä.
Komppaan tätä. Saunassa kateltiin kaverin kanssa ensin, että mitäs koulupoikia sieltä tupsahti lavalle tukat kammattuina värikkäissä t-paidoissaan. Tuli sitten ihan puun takaa ja yllätti totaalisesti kun setti lähti käyntiin, tiukkaa soittoa ja todella energinen livemeininki.

Olen kuunnellut kyseisen bändin tuotoksia nyt parin kuukauden ajan, ja täytyy sanoa että tiukkaa settii. Pakko saada lippu.

Kyllä sitä mentävä kattomaan, näiden suositusten jälkeen. :) Säästäkää mulle lippu! :rock:

parhaimpia nousevia bändejä tällähetkellä..ite oon onnistunu myös missaan joka kerta heebot, vaikka on ollu jopa festareilla jonne on ollu lippu. vituttaa

Todellakin suositeltava livebändi ja noin muutenkin. Nyt ei vaan tiedä jaksaako Helsinkiin asti lähteä katsomaan, mutta suosittelen silti kaikille lämpimästi.

Laitetaan vähän muistinvirkistykseksi uutta ABR:ää. TJ 8 keikkaan!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom