Atkins toimii sittenkin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kaksi viikkoa Atkinsin opettelua ja viimein pystyin luopumaan ruisleivästä. Minun herkkua number one.
Paino tippunut kilo per viikko eikä ole ollut edes nälkä. Minun heiluvat verensokerit ovat pysyneet todella tasasina etenkin tällä toisella viikolla. En ole palellut tai tärissyt mutta nukkunut oikein hyvin - mitä pidän ihmeenä.
Olo on niin hyvä että meinaa jäädä kalorimäärät ihän liian alas.
Ja tietysti se päättäväisyys että nyt onnistun.
Minulla on otettuna kuvat vähän treenanneenna ja liki 75 kiloisena. :urjo: ja pitkät sairastelut takana. Meinaan kun pääsen 63 kiloon (pituus 167) otan uudet kuvat ja näytän teillekkin :nolo:
Eli nyt tippnunut noin viisi kiloa.

Ota nyt kuitenkin rauhallisesti ja muista syödä riittävästi! Atkins eli ketosysteemillä ruokahalu vähenee ja jos et "muista" syödä niin sun aineenvaihdunta hidastuu pikkuhiljaa ja pian olet säästöliekillä.

Ironbutt sanoi:
Ota nyt kuitenkin rauhallisesti ja muista syödä riittävästi! Atkins eli ketosysteemillä ruokahalu vähenee ja jos et "muista" syödä niin sun aineenvaihdunta hidastuu pikkuhiljaa ja pian olet säästöliekillä.
Pidän syöppöpäivän kerran viikossa.

Hyvä hyvä - mutta muista simppeli sääntö: jos vedät hiilaria mielin määrin syöntipäivänä niin yritä pitää se rasvan saanti minimissä. Rasva ja hiilari menevät sulassa sovussa läskiksi lanteille...

Totta puhutte, tyttökullat. Luen Rob Faiginin kirjaa "Natural Hormonal Enhancement" ja vaikka olen vasta puolivälissä, olen saanut selville juuri esim. Ironbuttin kommentin rasvasta ja hiilarista yhdessä. Tässä tajuaa yhtäkkiä entistä paremmin eräitä totuuksia. Suurin yllätys on se, ettei kaloreita lasketa, aterioiden koostumus ja rytmitys on tärkeimmät. Itse en aiokaan dieetata painon tai rasvaprosentin vähentämiseksi, mutta nuorena pysyminen ja lihaskadon minimointi ovat ajankohtaista asiaa. Luen innolla eteenpäin ja seuraavana on odottamassa Faiginin "Hormonally intelligent exercise"!

(Faiginin ensimmäinen kirja oli näköjään myytävänä osto- ja myyntiosiossa, käytä hakua.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom