ZannaZ sanoi:
Mä aloin pähkäilemään tilannettasi, ja tulin seuraavaan ruokaehdotelmaan.
Aloitetaas ennen lehdenjakoa syömästäsi ruuasta (ennen klo 02-03) kun sun vuorokausirytmissä on vaikea aloittaa normaalin aamupalan ajankohdasta.
Ateria 1 (ennen klo 02/03)
Suurehko ateria, joka sisältää pääasiassa hiilaria ja proteiinia, koska kulutat paljon jakokeikalla. Tämä voisi vastata oikeastaan normaalia aamupalaa, joten esim puuroa, raejuustoa, hedelmää, vaikka pari leipääkin.
[Lehtienjakoa ja hikoilua]
Välipala 1 (04-06 jälkeen)
Jotain pientä ja ehdotukseni olis koostumukseltaan proteiini-rasva painotteinen. Esim kourallinen manteleita/pähkinöitä ja porkkana.
[Zzzz]
Ateria 2 (klo 10-15 välisenä aikana. Aika pitkä väli, joten joudut kyllä vähän muuttelemaan tätä vuorojen mukaan)
Taas suht. suurehko ateria, voidaan nimittää vaikkapa lounaaksi. Riisiä, tunaa, kasvispuolta lisukkeeksi olisi bodyateriaehdotukseni ;) .
[Seppälän vuoro alkaa. (klo 10-15)]
Välipala 2 (n. 3h edellisen aterian jälkeen)
Riippuen päivän pituudesta enemmän tai vähemmän sapuskaa. Mun mielestä tämä ateria voisi olla proteiini-rasvapainotteinen, tyyliin rahkaa+rkl öljyä. Ainakaan itse en tarvitse
[Töiden jälkeen salille. Jos ateriaväli on jäämässä todella pitkäksi, syö vaikka vähän jotain ennen salia. Itse ottasin vähän [15g] heraa ennen.]
[Palautusjuoma]
Ateria 3
Hiilari-proteiiniateria. Vaikka tonnikalaleipiä [tom. pyrettä, vähän vähärasvaista juustoa ja pitsamaustetta päällä
] ja paljon kasviksia.
[Zzzz seuraavaan ateriaan asti->alkaa alusta]
Tällaseen tulokseen mä tosiaan tulin. Tykkään itse jossain määrin erotella proteiini+hiilari- ja proteiini+rasva- ateriat ja tällä ehdotuksella tulisi pari proteiini-rasva ateriaakin, joka on mielessäni muodotunut minimi. Miltäs näyttää sun korvaan?