Asunto järvenpäästä?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ak8619
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
29.9.2006
Viestejä
5
Terve.
Sain töitä järvenpäästä, mutta asunto puuttuu. Olen selannut netissä ja katsellut vuokra-asuntoja jo jonkin aikaa(viikkoja epäsäännöllisesti), mutta on ollut todella hiljaista. En ole löytänyt yhtään yksiötä..
Olen siis 22v mies ja muuttamassa ensimmäistä kertaa omaan kämppään. Osaisiko joku auttaa että mistä kannattasi etsiä ilmoituksia asunnoista? Vai onko vain niin että niitä ei yksikertaisesti ole vapaana?
Niin tai kannattaisiko pistää itse ilmoitus johonkin? mihin?

Asun tällä hetkellä keravalla serkun luona väliaikaisesti, mutta en kyllä kehtaa enää kauaa pyöriä nurkissa. Reilu viikko siis takana..

Olen oikeasti aika pihalla näistä asunnonvuokrausjutuista..:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä helvetis sit muuta jamppaan! Ellet viihdy varkaiden ja juoppojen paris :D Paikallis lehistä kannattaa kattoa. Ite olen asustellu nyt noin 3kk ja tää jampan alue on kyl kauhee. Ei ihme et vuokrat halpoja. No onneks koht kämppä vaihtuu :)
 
Älä helvetis sit muuta jamppaan! Ellet viihdy varkaiden ja juoppojen paris :D Paikallis lehistä kannattaa kattoa. Ite olen asustellu nyt noin 3kk ja tää jampan alue on kyl kauhee. Ei ihme et vuokrat halpoja. No onneks koht kämppä vaihtuu :)

Minkä nimisiä lehtiä? Onko niissä yleensä suunnilleen miten paljon ilmoituksia?
Miten oot muuten viihtynyt Järvenpäässä? Paljonko on Jampan halpa vuokra?:D
 
Ihan hyvä paikka se Jamppa on elää ja yrittää. Myöskin keppikujalta elikkäs virallisemmin Sauvakadulta löytyy kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja. Noi Jäken "slummit" on pahamaineisia muttei siellä mitään koskaan tapahdu.
Nimim. "15 vuotta Järvenpäässä asunut"
 
Kaveri puhu nuorisosäätiöstä, googleta vaikka. Sielt vissii saa hyväkuntosii ja suhtkoht uusia kämppiä vuokralle suhtkoht halvalla, vissiin saa asua 35-vuotiaaks tai jotain. (Jollen ihan väärin muista, joku saa korjata jos tietää paremmin tästä touhusta).
 
Ihan hyvä paikka se Jamppa on elää ja yrittää. Myöskin keppikujalta elikkäs virallisemmin Sauvakadulta löytyy kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja. Noi Jäken "slummit" on pahamaineisia muttei siellä mitään koskaan tapahdu.
Nimim. "15 vuotta Järvenpäässä asunut"

Paljonko on about kohtuuhintainen järvenpäässä? Siis yksiö.
 
Kaveri puhu nuorisosäätiöstä, googleta vaikka. Sielt vissii saa hyväkuntosii ja suhtkoht uusia kämppiä vuokralle suhtkoht halvalla, vissiin saa asua 35-vuotiaaks tai jotain. (Jollen ihan väärin muista, joku saa korjata jos tietää paremmin tästä touhusta).

Näitä kattelin tossa eilen jo, mutta en oikein saanut kaikkea infoa irti.. Onko jollain kokemuksia nuorisäätiön kämpistä? Ja onkohan niihin pitkät jonotuslistat tai vastaavat? Pitää varmaan soittaa ensi viikolla tonne ja kysellä.

Mikä on Järvenpään paikallislehti? Onko se toi Keski-Uusimaa vai onko jotain muuta?
 
Paljonko on about kohtuuhintainen järvenpäässä? Siis yksiö.
En tiedä kun en enää siellä asu, mutta Jampasta ja keppikujalta luulisi irtoavan hieman alle 10 euron neliöhinnalla. Kavereita kyllä asuu mutta ei kukaan yksiössä, kaksiosta maksavat sellasta 10 egee/neliö Jampassa. Miten yksiön tai kaksion neliöhinta eroaa koko valtakunnan tasolla? Luulisin että Järvenpää noudattaa samaa "kaavaa".
 
Keski-Uusimaassa, Hesarissa ja Kellokkaassa on ainakin ilmotuksia, kannattaa kattoo ainakin sunnuntain, eli huomisen lehdet..

Vuokrat pyörii yksiöissä 400e molemmin puolin.. (saunallisesta saa maksaa jopa 450e) Järvenpäässä ei vaan taida olla juurikaan vapaita vuokra-asuntoja ja jos joku vapautuu, niin menee kyllä samantien! keskustan kämpät kalliimpia, mutta eipä tuolla noi välimatkat niin pitkät oo, etteikö vois vähän syrjemmässäkin asua. "Slummit" :D ei oo tietääkseni ollenkaan pahoja asuinalueita..

Sinuna harkitsisin Järvenpäähän muuttoa, tosi tylsä ja ankea kaupunki..(vuoden valitettavasti kerkesin asumaan)..
 
Älä helvetis sit muuta jamppaan! Ellet viihdy varkaiden ja juoppojen paris :D Paikallis lehistä kannattaa kattoa. Ite olen asustellu nyt noin 3kk ja tää jampan alue on kyl kauhee. Ei ihme et vuokrat halpoja. No onneks koht kämppä vaihtuu :)

jaa ja mäku asun siellä...
 
Back
Ylös Bottom