Aspartaamivapaat protskut!

Nyt kiinnostaisi saada listaa maustetuista proteiineista, jotka eivät sisällä makeutusaineena aspartaamia. Nykyisin proteiinia näyttää saavan jo erittäin halvallakin, mutta kaikissa on aspartaami.

Saataisiinko listaan vaihtoehtoja aspartaamivapaille???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kiinnostaisi saada listaa maustetuista proteiineista, jotka eivät sisällä makeutusaineena aspartaamia. Nykyisin proteiinia näyttää saavan jo erittäin halvallakin, mutta kaikissa on aspartaami.

Saataisiinko listaan vaihtoehtoja aspartaamivapaille???

Fastin protskuissa ei mielestäni ole aspartaamia vaan muistaakseni sukraloosia? Ja jos ei muuten niin ainahan löytyy maustamatonta.

Ensimmäisenä mieleen tuleen Optimum Nutrition (ON) Gold Standard Wheyt ja Sci-MX Whey Protein. Varmasti muitakin on.

Yllä olevista jälkimmäistä pitää muuten kehua, että heidän suklaa on parhaan makuinen protsku, jota olen tähän mennessä maistanut.

Ensimmäisenä mieleen tuleen Optimum Nutrition (ON) Gold Standard Wheyt ja Sci-MX Whey Protein. Varmasti muitakin on.

Yllä olevista jälkimmäistä pitää muuten kehua, että heidän suklaa on parhaan makuinen protsku, jota olen tähän mennessä maistanut.

Noi on niin helvetin kalliita. Fast on myös suht kallis mutta arvostettu. Vieläkö tulee muita mieleen.
Netissä ei ainankaan löytynyt Fast Whey3:sta isommissa erissä, löytääkö joku?

Eikös lähes kaikkien valmistajien maustamaton perushera kelpaa tarkoitukseesi?
UFS Whey, FAST Hera80, NutriPlus Whey 8100...

Maustat niitä sitten (tai olet maustamatta) millä mömmöllä itse haluat.

UFS:llä oli joku huipputarjous ainakin vielä viimeviikolla noista perusheroista (eli ilmeisesti Whey:stä) nettikaupassaan isoista tilauksista nimenomaan.

Kaikkea ei voi saada... Joko maksat vähän enemmän tai sitten käytät maustamatonta.

Suositut

Back
Ylös Bottom