Ajattelinpa kysäistä, että onko mimmeillä kyseinen mittari käytössä ja millaisia kokemuksia? Itse olen nyt muutamia päiviä mittaria käyttänyt ja olen ollut innoissani. Aiemmat kokemukset ovat olleet aika huonoja, sillä mittarit ovat olleet sellaisia, että jos vähän liikahdat, niin se tietää jo yhtä askelta. Nyt sitten on (ainakin mun mielestä) luotettava mittari käytössä ja on kiva seurata, että minkä verran tulee esim. töissä käveltyä jne.
Olen ottanut tavoitteeksi astella 10000 askelta päivässä. Liekö liian vähän kuitenkin? Tavoite on joka päivä täyttynyt reippaasti. Ihmettelin sitä, miten hyvin tuo askelmittari mua motivoi. Kun olen päättänyt, että kymppitonni päivässä, niin se pitää myös sit saavuttaa. Eli jos illalla näytän jäävän alle tavoitteen, niin sitten on lähdettävä vielä lenkille.
Suosittelen. :thumbs:
Olen ottanut tavoitteeksi astella 10000 askelta päivässä. Liekö liian vähän kuitenkin? Tavoite on joka päivä täyttynyt reippaasti. Ihmettelin sitä, miten hyvin tuo askelmittari mua motivoi. Kun olen päättänyt, että kymppitonni päivässä, niin se pitää myös sit saavuttaa. Eli jos illalla näytän jäävän alle tavoitteen, niin sitten on lähdettävä vielä lenkille.
Suosittelen. :thumbs: