Asa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Tromm

Banned
Ikä
43
Ketkä muut täällä on armottomia Asa-faneja? Ja vääräleuat, en tarkoita telkkarimerkkiä...

Siinä on mies jolla on hyviä mielipiteitä ja tervettä kapinahenkeä. Vastustaa samoja asioita kuin minäkin. Loistavaa limppu kamaa!

Tunnustaudun kuuntelijaksi. Tosin uudempaa levyä en ole ehtinyt hirveästi vielä kuunnella, mut avaimen punainen tiili on ehdottomasti jo klassikko. Ainakin mulle. Oikeastaan niitä ainoita suomi-räpellyksiä, joita pystyn itkemättä/nauramatta kuuntelemaan. Jos Ceebrolisticsiä ei lasketa...Hmmm... tai Giant Robottia..

No joo on pakko vielä mainita TKK :)

Mun mielestä tuo uusin on aivan helvetin hyvä, vaikkei Tiilikään mikään huono ollut. Ja tosiaan, ainoa suomiräppäri jota voi kuunnella ihan tosissaan. Hakkaa esim. Rähinä-porukan 6-0 vaikka taitaapa olla kamu poikien kanssa.

joo Asa kyllä on kieltämättä kova :rock:

Kannattaa tutustua myös:
Leijona - Viinaa,Huumeita ja Väkivaltaa
Kallio Underground - Pimeä puoli

Kuuntelijaksi tunnustaudun minäkin. Omasta mielestä uus levy oli kyl pieni pettymys, punainen tiili oli selkeesti parempi. Noh, makuasia. :piis:

"Avain:Punainen Tiili" vakuutti musiikillisesti mutkin vaikka poliittiselta/yhteiskunnalliselta kannaltani olen täysin vastakkaisessa leirissä.

Tuntui siltä että tällainen on todellinen suomalainen 'gangsta': kouluttamaton, mutka kädessä heiluva kultaketjuteline ei oikein istu suomalaislähiöön. Vastaavanlainen 'kovis' täällä olisi ennemminkin anarkistisilla kettupoikalinjoilla...

IMO Avaimen ensimmäinen levy äärimmäisen hyvää suomalaista räppiä :5:

:offtopic: Eikös tän jantterin faija ole yksi Suomen kuuluisimmista juristeista? Näin ainakin muistelisin.

Joten pikkanen uskottavuusongelma noilla punertavilla jutuilla, jos isukki laskuttaa vaikka reteesti sen 200e tunti :rock:

Hyvän keikan heitti Ilosaarirockissa. Plussaa siitä että taustalla soitti oikea bändi, eikä taustanauha.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos en nyt aivan väärin muista/tiedä niin Asan faija on juristi Heikki Salo. Korjatkaa joku jos olen aivan väärässä.

Monia hyviä kipaleita uudella levyllä mutta noi muutamat rokki taustaset biitit joutuu kyllä väkisin skippaamaan,mun korvaan särähtää pahasti.

Kyllä kaveri ansaitsee uudesta levystä :4: .

Punainen tiili on kyllä loistava, mut tää uus levy ei oo oikein toiminu. Ei oo uudelta levyltä löytyny viel yhtään sellasta huippu-biisiä, joita Punainen tiili oli täynnä.

TheLORD sanoi:
Voimamiehet ei kuuntele rappia

Ronnie Coleman kuuntelee, ainakin lehtijuttujen perusteella...

Ronnie Coleman kuuntelee, ainakin lehtijuttujen perusteella...

Niin kuuntelee ja niin kuuntelevat Ronnien naapuritkin. Mieshän kuuntelee sellaisella volyymilla ettei siltä voi välttyä.

Tromm sanoi:
Itekin oon vastaavaa kuullut. Kukas nyt taas olikaan kyseessä?

Quote biisistä "Yhdes iltaan". Tosta sai vähän eri kuvan isäpapasta. Ei heti ois uskonu, et joku juristi :rolleyes:

"vanhemmat aitoi hippei siks kai musta tuli radikaali
spraymaali kriminaali rohikan katujen vandaali
otan elämästäni vastuun jos onnistun vaimon löytää
lupaan niinku faija koval duunil tuoda leivänn pöytään
jos mulla ei oo cashii ni sitten vaikka varastan
en sano usein mutta äiti, isä teitä rakastan"

"isä mun esikuva radikaaleihin ajatuksiis uskon
taistelen virkavaltaa vastaan katotaan mihin must on
pystynko itseni elättää vai juoksenko sossuun"

Ihan jees piisejä joitain, jopa joitain hyviä sanoja. Suurimmaksi osaksi on vaan niin punasta tekstiä, että ei mun mieleen oikeen sen takia.
:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom