Artikkeli Suomen fitnessistä Hard Fitness -e-magazinessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
42
Kirjoitin artikkelin Suomen Fitness-touhuista Hard Fitnessin e-magazineen. Käykääpä mimmit lukemassa ja antakaa ehdotuksia seuraavaa artikkelia varten, mikäli haluaisitte lukea jostain tietystä aiheesta. Tähän threadiin voi laittaa myös yleisesti artikkeliehdotuksia jutuista, joita haluaisitte lukea Hard Fitnessistä. Välitän sitten eteenpäin sinne toimitukselle.

Artikkeli löytyy täältä... "Morning cardio under the northern lights and other stories about the Finnish fitness industry…"

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Faidra se kyllä jaksaa olla monessa mukana. :worship: Täytyy tunnustaa, että yleensä olen laiska lukemaan englanninkielisiä artikkeleita vaikka niiden kauttahan sitä tietoa eniten saisi. Nyt kun innostuin tosta sun jutusta, painunkin tutkimaan tota hard fitnessiä tarkemmin... :) Mitään ehdotuksia en tähän hätään kyllä osaa antaa, laitan sit jos tulee mieleen! Hienoa että jaksat tehdä suomalaista fitnesskulttuuria tunnetuksi myös muualla.

Privalla tuossa jo kyseltiin, että miten onnistuin ujuttamaan itseni tonne Hard Fitnessiin. Tarkkasilmäiset on varmaan huomanneet miten usein oon kyseisen nettisivun täällä maininnut. Musta se on yksi parhaista tietolähteistä mitä fitness-aiheesta löytyy netistä, ja uskokaa mua, oon surffannut kymmeniä sivuja.

Olin katsomassa NPC Nationalseja Atlantassa pari viikkoa sitten ja odottelin hotellin aulassa hissiä, joka oli jossain jumissa. Sattumalta eräs nuori mies alkoi juttelemaan siinä mulle odotellessani ja muutaman sanan vaihdon jälkeen kävi ilmi että hän on JC Lopez, Hard Fitnessin perustaja. Mä olin toki ihan äimänä, kun en nyt häneen just olettanut törmääväni noin vaan. Juteltiin siinä vähän, kerroin miten paljon luen sivustoa ja että olen kirjoittanut siitä Suomen suurimmalle forumille myös. JC oli yllättynyt että tiesin sivuston, antoi mulle korttinsa ja kehotti lähettämään profiilin ja kuvia kun olen suoriutunut ekoista kisoistani. Lähetin sitten hänelle ihan vaan kiitosmailin kisojen jälkeen ja mainitsin, että mikäli ikinä hän haluaa kansainvälisiä kirjoittajia niin oisin vapaaehtoinen. Samantien tulikin maili takaisin jossa JC kirjoitti, että seuraava deadline on 4.12., ehdinkö siihen. Ehdin ja siellä se nyt sitten on. :) Saan kirjoittaa lisääkin jos aiheita riittää ja tekstiä tulee.

Ja nyt kisaajatytöt niitä profiileita mulle, kiitos! :) Lisää tietoa tuolla tyttöjen kisaforumin puolella tässä threadissa.

Toi Faidran omistautuminen on todella ihailtavaa, aivan mahtavaa työtä

Faidralle täydet pisteet!

Hyvä, jatka samaan malliin! Olet juuri sopiva tyyppi edustamaan meitä juroja suomalaisia ;) Hyvä artikkeli...:thumbs:

Miia-Maria sanoi:
Mä en ikinä voi lukea mitään hyviä mitä muut hehkuttaa ku oon niin törppö kielissä..:jahas:
En mäkään mikään hyvä kielissä ole, mut onneksi edes ymmärrän lukemaani ja kuulemaani paremmin kuin osaan itse tekstiä tuottaa. Mäkin aika vähän luen ulkomaisia kirjoituksia koska se on työläämpää esim. jos aihepiiri on outo tms, joutuu etsimään sanoja ym. Mut toi Faidran teksti oli helposti ymmärrettävää ja onneksi on euro word! :thumbs:

Hienoa että Faidralla on tällaisia mahdollisuuksia tavata alan ihmisiä ja tutustua medioihin meren tuolla puolen :) Kiitos vaivannäöstä, olet ihan mahtava!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jatkan samaan threadiin: Issuet #12 ja #13 ovat ilmestyneet, #12 jo tammikuun alussa ja #13 tänään. Jälkimmäisessä on jälleen kirjoittamani artikkeli, tällä kertaa ystäväni Katie Maddenin kanssa yhdessä. Tässä linkit artikkeleihin, se on siis kaksiosainen (suosittelen lukemaan molemmat!):

A TWISTED YEAR OF FATE 1: My road to fitness nationals by Katie Madden
A TWISTED YEAR OF FATE 2: My trip to the heart of the fitness industry by Kaisa Piippo

EDIT: Myös suomalaisten profiileja on ilmestynyt Hard Fitnessiin, tsekatkaas:

Eeva Lindén
Katariina Tunturi

Ihania tyttöjä meillä :haart: Lähettäkääs kisaajat mulle lisää profiileja!! Voin kääntää suomesta englanniksi.

Hyviä ja mielenkiintoisia artikkeleita, kiitokset näistä ja lisää luetaan oikeen mielellään! Ja tsemppiä miljoona paljon skaboihin, eipä ainakaan tiedonpuutteesta jää homma kiinni, hieno asenne sulla hommaan:)

Hienoa Faidra! Mielenkiintoiset jutut ja ihana lukea kokemuksi noin hienosta tapahtumasta sekä kilpailijan että huoltajan silmin.

Hei Faidra, sa kirjoitat niin kauniisti, etta mulla tuli ihan itku silmaan kun luin sun ja Katien seikkailuista. Kaikkea hyvaa sulle tulevaisuudessa, tulet menemaan viela pitkalle...vahanko on ylpeaa olla suomalainen kun meilla on sinunlaisia mimmeja maailmalla!:worship:

Zone-sarja -42%
Faidra, on hienoa, että teet Suomea tunnetuksi sielläkin päin maailmaa. Suomi kun on niin pieni maa, että monet eivät edes tiedä missä se on vaikka suomalaisia punttimimmejä taitaa kummiskin olla tuhansia.

Tekstisi on hyvää ja mielenkiintoisesti kirjoitettu, joten jatka samaan malliin ja kuulemme vielä sinusta.:thumbs:

Ai että, kiitos tytöt. Olipa mukava aloitus aamulle, kun nyt vasta hoksasin miten kivoja kommentteja tänne on tullut. :haart: Mulla on hirmuinen läjä ideoita Hard Fitnessin artikkelien suhteen, joten ne tuskin jää tuohon. Onko teillä ideoita, mistä aiheista haluaisitte lukea? Mitä vaan kisoihin tai fitness-treenaukseen liittyvää. Voin välittää ideoita eteenpäin tai kirjoittaa myös itse.

Nationalseista tulee viikon päästä myös toinen artikkeli, suomeksi tällä kertaa. Se lisätään mun JK Kuntofitnessin kisavalmistautumispäiväkirjan yhteyteen, kuten taannoin myös raporttini Olympiasta. Tulee siis tuonne JK:n sivulle "Historia"-linkin alle. Siinä luettavaa myös niille, joilta englanti ei niin sujuvasti taitu... ja siinä on myös paljon enemmän tekstiä kuin tuossa Hard Fitnessin artikkelissa. Osa tosin on samaa kuin meidän Arizona-päiväkirjassa, mutta voihan se silti olla ihan hauska juttu lukea. :)

Hmmm... laitetaan nyt tänne threadiin. Eli mun kirjoittama raportti NPC Nationalseista löytyy nyt JK Kuntofitnessistä. Artikkeli on luettavissa täällä.

Latest posts

Back
Ylös Bottom