Artikkeli MMA:sta Taloussanomissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Franss
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.taloussanomat.fi/ajatukset/2008/06/05/tappeluja-terashakeissa/200815251/145

Tänään etusivulla Taloussanomien verkossa. Itse en oikeastaan ole taistelulajien puolestapuhuja, enkä niitä vastaan. Yksi extreme-urheilulaji lisää, jossa kuitenkin vammautumisriski taitaa olla hieman korkeammalla kuin esim. base-hyppäämisessä.. Tämä artikkeli on aika hauska. Näkökulma on ehkä hieman naiivi, mutta kertoo uskoakseni jotain, mitä kaikki alan harrastajat eivät tienneet. Mulle oli ainakin uutta tuo jenkkien asevoimien vahva (?) osallisuus. Vai lieneekö vasta tuloillaan.

Oli kyllä surkea juttu. Joku iltalehden tomimittajako tuon on kirjottanu :jahas: ? Mä taidan kirjottaa artikkelin siitä miten osakemarkkinoilla tulee tehdä... yhtä asiantuntevaa tekstiä multa tulis. Jos ei ole mitään hajua mistä puhuu vois olla yhtä hyvin hiljaa, sen sijaan että maalais piruja seinille.

Tuon jenkki armeijan osaanottoa vapariin noin aktiivisesti en tienny. Jotaan pientä olin kuullu, mutta en tienny noin paljoa asiasta.

http://www.youtube.com/watch?v=a0M2QR3Hwy0

Kun jutut on tuota tasoa niin ei herätä luottamusta lehteen. Tehdäänkö samantasoista taustatutkimusta muistakin aiheista?

Kylläpä tuosta jutusta oikein loisti silmään tuo Markku Saksan valtaisa kamppailulajien tuntemus! Ilmeisesti toimittajilta ei vaadita minkään moista tietämystä kirjoittamistaan asioista, edes nuissa ns. asialehdissä? Jos Benu kirjoittaa tuonne jutun osakemarkkinoista, niin mä voisin kirjoittaa artikkielin pörssistrategioista ja valuuttakaupasta.

Yksi extreme-urheilulaji lisää, jossa kuitenkin vammautumisriski taitaa olla hieman korkeammalla kuin esim. base-hyppäämisessä..

Toinen vaihtoehto on maata turvallisesti kotona ja limppiä kattoon kuten artikkelin "kirjoittaja" nähtävästi tekee.. :dance::dance2:

Tuo juttuhan on täynnä kirjoitusvirheitä.. Sisällöstä en sano mitään.

Taloussanomat vaikuttaa tuon artikkelin perusteella tosi laatulehdeltä. Not.

Hirveetä tubaaaa, vaikka olikin kolumni. Kolumni monta kertaa provosoi ja pyrkii herättämään keskustelua. Sana siinä on vapaampi kuin tavallisessa lehtijutussa, mutta silti...

Sotilaat ovat harrastaneet kamppailulajeja AINA. Kuinka kaukaa on haettu visio siitä, että lähettämällä vapaaottelua televiosta yritetään saada väkeä armeijaan?

Heh, heh =D Salaliittoteoriat elää!

New York Timesin sivuilta löytyy juttu joka on tuon Talouselämän tarinan innoitti,ei linkitys onnistunut mutta jutun voi käydä lukemassa ilman rekisteröitymistä.

googleen vaan" Matthew Larsen New York Times"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nyt vaikka kolumnin nimi menikin ohi aiheen ni ei se tarkota että foorumillekkin pitää pistää threadi jonka nimi menee ohi aiheen. Toihan ei ollu artikkeli mma:sta, vaan enemmänki artikkeli usan asevoimista.
Niin ja artikkeli ei sitten ollu mistään kotoisin omasta mielestä jos joku nyt epäilee että siitä tykkäsin.

Suositut

Back
Ylös Bottom