Arnold Classic Brazil 2016 1.-3.4

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juuso89
  • Aloitettu Aloitettu
Kisaviikonloppu Brasiliassa. Ainankin Greene näyttää taas melko valmiilta ottamaan kolmannen putkeen tämän perusteella:

12923303_10154145185838901_5393871766749109660_n.jpg

Onko kellään livestreamia kehonrakennukseen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko sanoo, että jumalauta beyeke ryöstettiin tässä kisassa. Millä vitulla juan morel voi mennä ohi kun beyeke oli osassa poseerauksissa jopa kovempi mitä kai greene. Ihan päivän selvää että beyeke sija 2 morel sija 3

Mikähän kumma tuota Arskaa oikein vaivaa?!? Katoin äsken jonkun luimarcon videon, jossa se levitteli öljyä ensin Morelin ylle ja sitten Beyeken ja kun tuli Kain vuoro, äijä vain tylysti kääntyi ympäri ja lähti lampsiin muualle. Vähän tuli kyllä paha mieli Kain puolesta, enkä yhtään ihmettele, jos ei erityisemmin hymyilyttänyt vastaanottaa voittopokaalia tuollaisen ignorauksen jälkeen :(

Ihme urpo toi Arnold. Aussien arskassa oli heittäny kaitsulle et heitäs mulle vacuumipose. Mahtaa vituttaa ku joku muukin on hyvä kehonrakentaja

Ihme urpo toi Arnold. Aussien arskassa oli heittäny kaitsulle et heitäs mulle vacuumipose. Mahtaa vituttaa ku joku muukin on hyvä kehonrakentaja
Jep, ihme urpo. Dont hate the player, hate the game. Vähän tuommonen kiukuttelu näköjään menossa. Kun ei voi tuomarointiperusteisiin vaikuttaa, niin näinkö asia ratkastaan???

Joo varmaan juuri se vituttaa häntä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom