Armeijaan....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juulia
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko kukaan punttimimmeistä käynyt armeijaa/ tällä hetkellä armeijassa? Itse olen sinne menoa miettinyt, mutta epäilyttää että kantti ei kestä. Olisi kiva kuulla naisten armeijakokemuksista!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No tässä kirjottelee juuri neljättä viikkoa armeijassa aloitteleva tyttönen.. Henkilökohtaisesti en voi vielä muuta kuin suositella.. sellaista kokemusta ei nainen (eikä poika) saa siviilissä.. tarvittavalla huumorilla kun vielä itsensä varustaa, niin menee hyvin. Turhaan ne pojat ulisee.. ei se niin kovaa ole. Tosin hyvä kunto tietysti tekee asiasta vielä helpomman.. ja sitä kun ei itselta oikein löydy. Mutta plussaa tietty on, että se nousee siellä..

Kaikkea minä en osaa vielä kertoa.. mutta katellaan sitten muutaman kuukauden kuluttua.. kyselkää jos kiinnosta.. vastaan toki lomilla. Itseä ehkä ärsytti noin alkuun se epätietoisuus paikasta, mutta avoimin mielin sinne kannattaa mennä.. ei ainakaan kannata uskoa niitä poikien juttuja.. ;)

Eli jos kiinnostaa, niin menkää vaan.. kyllä kannatan!
SpolK/SavPr

intti

oot sie Jilly spol aukkiin menossa? oon viestikoulua käyvä lentsikka ja sunnuntaina lähden Rissalaan SPOL aukkiin viideks viikkoa jonka jälkeen Mikkeliin 9 vkoa. Olis ihan mielenkiintosta tutustua! :kippis1:

Ja Juulialle suosittelen armeijaan menoa ehdottomasti, kyllä siellä naiset pärjää siinä missä miehetkin! ;)

Re: intti

Originally posted by jepja
oot sie Jilly spol aukkiin menossa? oon viestikoulua käyvä lentsikka ja sunnuntaina lähden Rissalaan SPOL aukkiin viideks viikkoa jonka jälkeen Mikkeliin 9 vkoa. Olis ihan mielenkiintosta tutustua! :kippis1:

Ja Juulialle suosittelen armeijaan menoa ehdottomasti, kyllä siellä naiset pärjää siinä missä miehetkin! ;)

No täällähän sitä just tripla kineksiä istuskellaan.. ja todennäkösesti se aukki kutsuu tuossa parin viikon päästä.. ainakin näin toivon ja vahvasti uskon.. tervetuloa vain hyvännäköisten alikkien ja mukavien naisten maahan..
tuvassa on vielä paljon tilaa...

Re: Re: intti

Originally posted by Jilly
No täällähän sitä just tripla kineksiä istuskellaan.. ja todennäkösesti se aukki kutsuu tuossa parin viikon päästä.. ainakin näin toivon ja vahvasti uskon.. tervetuloa vain hyvännäköisten alikkien ja mukavien naisten maahan..
tuvassa on vielä paljon tilaa...

siistiä! Kohta onkin lähtö eessä, tullaan ihan viime tinkaan kun ilmeisesti lomakyytejä Kuopiosta perille on vaan yks yhentoista jälkeen?! Vähän jänskittää kun ehti jo kotiutua tonne mut "tunnenpahan" jo tupakaverin;)

See ya!

Hei!

Itse kävin intin vuonna -97 Sodankylän Jääkäriprikaatissa ja RUK:n tietty Haminassa. Hyvät muistot jäi, enkä ole kertaakaan katunut, että tuli mentyä.
Kunto ei mullakaan ollut mitenkään erinomainen alussa, mutta kummasti se siellä vaan koheni ajan myötä.

Kannattaa tarkkaan miettiä, minkä vuoksi inttiin haluaa. Jos on todellakin kiinnostunut maanpuolustuksesta ja valmis myöskin kertaamaan, kun kutsu käy, on oikealla tiellä. Valitettavasti seassa on myös aina naisia, jotka tulevat inttiin katselemaan söpöjä inttikundeja ja mä toivottaisin kyseiset neidit kyllä hornan tuuttiin.
Itse kävin intin, koska olen aina ollut kiinnostunut maanpuolustuksesta, sekä suojelu-ja pelastusalasta muutenkin. Nyt olenkin hakenut Poliisikouluun ja kyllä ekassa haastattelussa haastattelija oli todella kiinnostunut inttikokemuksistani. Eli hyötyäkin tuosta intin käymisestä voi joissain
tilanteissa olla.

Lisäksi huumoria pitää löytyä ja sellaista sopeutuvaa luonnetta, jotta tulee toimeen sen ison massan kanssa, mihin siellä väkisinkin törmää/tutustuu.

Lisäksi olen itse miettinyt asiaa ennen inttiin menoa myös siltä kannalta, että jos joskus kävisikin niin, että Suomi joutuisi sotaan, olisin minä myös palvelukseen kutsuttavien joukossa. Lähes utopistinen kuva, mutta myös tätä mahdollisutta kannattaa pyöritellä päässään.

Kukin kanssa samoilla linjoilla. Punttimimmeillä on jo saman niminen tredi, jossain sivulla 6 tällä hetkellä, se kannattaa myös lukea. Juu, en osaa linkittää.

Itsellä palvelus kesti 362+180. RUK käyty. Jäi kyllä niin hyvä kokemus palveluksesta ja töistä, etten ole sulkenut pois mahdollisuutta hakeutua puolustusvoimille töihin esim joskus siviilinä.

Se oli hyvä koulu. Kunto kannattaa pitää hyvänä. Huonokuntoinen nainen armeijassa ei ole eduksi kenellekään.

_rimpula_ sanoi:
---kunnes kutsuu SlMepa ja Upinniemi... :)
Tuttu paikka. Itsekin sinne lähdin piirun verran yli kuusi vuotta sitten. ;) Olin ikionnellinen, kun vielä pääsin Upinniemestä haluamaani paikkaan, palvelus oli tällöin vielä kivempaa.

Itse olin pikkulikasta asti halunnut armeijaan (laivasto oli erityisen lähellä sydäntä), ja maanpuolustus on aina kiinnostanut, joten olihan se mentävä kun mahdollisuus tuli. Intissä viettämääni vuotta en vaihtaisi pois mistään hinnasta, oli se niin hienoa aikaa, vaikka olikin itselle kuitenkin aikamoinen näytön paikka (enkä ole kuin alikessu). Täytyy sanoa, että opin itsestäni siellä aika lailla. Kyllä mulla on yleensä työhaastatteluissakin otettu esille CV:stä löytyvä armeijakokemus, ja enpä usko sen kovin kielteisesti ikinä vaikuttaneen. Aina silloin tällöin leikittelen ajatuksella, että mitäs jos hakisin Puolustusvoimille töihin..

Hurttia huumoria vaan mukaan ja avoimella asenteella liikenteeseen, eiköhän sillä pärjää. Ja tosiaan, kunnosta kannattaa pitää huolta (sitä nyt toisaalta on turha tällaisella palstalla mainitakaan..), että edes jotenkin pysyy siellä niitten äijien mukana. ;)

Zone-sarja -42%
Mä oon käyny tosiaan inttiä sen 7 kk ennenku jalka sano sopimuksen irti, tällä hetkellä oon E-luokassa ens tammikuuhun asti. Sit tarkotus mennä takasin jatkamaan. Harmittaa vaan että olin just päässyt erittäin himottuun tarkka-ampujakoulutukseen, ja sit piti jättää kesken :( No, vielä mielekkäin osa inttiä edessä, oon Porin Prikaatin kv-joukoissa niin päästään harjottelemaan rauhanturvahommia :)

Intti ei kyllä tosissaan oo joka naisen paikka, mut jos kiinnostusta ja asennetta löytyy niin suosittelen ehdottomasti. Siellä oppii paljon mielenkiintoista asiaa ja saa monta hyvää (ja ei-niin-hyvää) kokemusta, jota on sit hauska myöhemmin muistella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Armeija tuli käytyä, palvelusaika 362 päivääkään en vaihtaisi pois. Loistavaa aikaa elämässä, ei aina ruusuilla tanssimista, mutta mikä olisi? Kunto ei ollut mennessä mikään loistava, mutta pärjäsin, oikea asenne merkitsee paljon. Että jos tosissaan haluaa niin ei muuta kun menoksi vaan!

Latest posts

Back
Ylös Bottom