Arla Ingmanin rahka

Mitä mieltä ihmiset olette Arla Ingmanin maitorahkasta?
Mielestäni tällä hetkellä paras koostumus!

Jos Lidlin rahka tuntuu liian tönköltä ja Ehrmanni liian löysältä on näiden välissä tuo Arlan rahka joka on just sopivaa. Se on Valion rahkaa hieman pehmeämpää ja edullisempaakin. Prismoissa 1,09 eskoa purkki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä on purkin koko? Mulle on kyllä koostumukselle ja maulle ihan yks lysti, mun suussa se maistuu aina paskalle :( Tähtään vaan halvimpaan kilohintaan.

Mikä on purkin koko? Mulle on kyllä koostumukselle ja maulle ihan yks lysti, mun suussa se maistuu aina paskalle :( Tähtään vaan halvimpaan kilohintaan.

Rahkalle on edullisia ja neutraalimman makuisia vaihtoehtoja niille jotka eivät siedä sen kitkerää makua.

Kokeile vaikka Lidlin Naturis maustamatonta jogurttia. 500g purkki maksaa 58 senttiä ja sisältää 25g proteiinia ja 250kcal eikä varmasti maistu pahalta (tai juuri miltään oikeastaan). Taitaa tulla halvemmaksi kuin Ehrmanni nykyään.

Jaahas, löytyihän se kalorilaskuristakin.

100g Naturis Jogurttia(rasvaton) sisältää:
-5g proteiinia
-5g hiilaria
-0.1g rasvaa

Kaitpa se on ihan siedettävää jos tuo hiilari on laktoosia. Toisaalta 500g jogurttia yhdellä kertaa on aikamoinen lataus.

250 grammaa on purkin koko. Protskua on 11gr / 100gr, joten suhde on parempi kuin Ehrmannissa. Fun lightin kera ei ollenkaan maistu pahalta.

Jaahas, löytyihän se kalorilaskuristakin.

100g Naturis Jogurttia(rasvaton) sisältää:
-5g proteiinia
-5g hiilaria
-0.1g rasvaa

Kaitpa se on ihan siedettävää jos tuo hiilari on laktoosia. Toisaalta 500g jogurttia yhdellä kertaa on aikamoinen lataus.

Turkkilaista jugua, 10% rasvaa...Pysyy nälkäkin poissa ;)

Plöö, noin vähän protua.. Milbona on ainoa oikea 16g/100g. Ehrammi on vetelää velliä, milbona kovaa tönkköä, mutta sen saa hoidettua ku nakkaat mehua ja mehukeittoa sekaan :)

Plöö, noin vähän protua.. Milbona on ainoa oikea 16g/100g. Ehrammi on vetelää velliä, milbona kovaa tönkköä, mutta sen saa hoidettua ku nakkaat mehua ja mehukeittoa sekaan :)

Onks siinä muka noin paljon? Pari viikkoa sitten siinä oli vielä 12,2g/100g.

Näin ne jutut vaan muuttuu intterwebissä, kun heitellään muka faktoja hatusta.

Taitaa se lama iskeä proteiiniinkin :(

Taidanpa käydä viikonloppuna ostamassa pari purkkia tuota jogurttia ja testaan onko siitä mihinkään.

Bongasin lähikaupasta x-tra rahkaa jota juuri parhaillaan poistan tässä koneella. 1,29€/500 g ja prodea 9,8g/100g ja kaloreita 57/100g =)

Ostin tänään tuota Lidlin jogurttia. Maistuu aika mitäänsanomattomalta yksinään, joten sekoitin joukkoon ripauksen mansikan makuista heraa. Siitä tuli niin hyvää etten jaksa odottaa seuraavaa annosta :)

Eikö tosiaan kukaan oo huomannu tätä Arlan rahkaa?
On koostumukseltaan hyvää ja kohtuuhintaista.

Ite en oikee pitäny ingmannista. Oon muutaman kerran ostanu sitä hätävarana kun kun 24h abcilla ei oo muita rahkoja kuin sokeriexquisaa ja sitten ingmannia.

Ehrmann&X-tra <3

Ps. Tänään lähtee purkki milbonaa testiin, otin vaan purkillisen liiterireissullani mukaan ku se on jakanu niin paljon mielipiteitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom