Arginiinin maku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sick-
  • Aloitettu Aloitettu
Yleensä minulla ei ole ongelmaa lisäravinteiden tai palkkarin maun suhteen. Mutta nyt rupes jo vähän tökkiin kun arginiinin lisäsi sinne :wtf: ja vielä kaikenlisäksi jos sitä ennen reeniä ottaa yksikseen niin kuten moni tietää se ei mitään herkkua ole. Elikkäs miten itse vähän blokkaatte tuota kuolemalta maistuvaa scheissee? Itse huomasin aika hyvän yhdistelmän ihan mustaherukka mehun kanssa jossa oli ainakin tarpeeksi happamuuden esto ainetta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Appelsiini täysmehu tais tuhota ton maun parhaiten mitä muistelen.

ufs leusiini oli kans aivan hirveää, maun lisäksi ei sekotu sitte millään vaan jää jauheiseksi vaahdoksi ja yökkäämisen kans nielusta alas. Pussin syönti jäi kesken.

Appelsiini täysmehu tais tuhota ton maun parhaiten mitä muistelen.

Juuri näin ja maistuu vielä mehuki paremmalta arginiinilla höystettynä.

Itse oon huomannu parhaaksi tavaksi arginiini+leusiini drinkin vetää pienen vesi tipan kera. Leusiinin kanssa se on kyllä vähän ongelmallista kun se ei tahdo sekoittua veteen sitten millään. Sen pölypilven joutuu sitten kakomaan mukin pohjalta naamariin, yleensä vielä siten että puolet aineesta jää mukin reunoille ja joutuu vetää vielä toisen lasillisen perään. Nenän kautta hengittämistä kannattaa välttää siihen asti kunnes on saanut huuhdeltua maut kokonaan pois normaalilla vedellä.

Olen kokeillut arginiinia vetää appelsiinimehun kanssa sekä sitruunamehun kanssa, ja todennut vain sen että mehut mehuna ja arginiini vedellä.

jees täytyy kyllä molempia kokeilla. ei oo vaa kauhee mukavaa ku aina tippa linssissä vetää arginiinit alas :D tuo leusiini menee helposti mutta tosiaa jää vähän kurkkuun kiinni. Heitän yleensä palkkariin vaan niin kyllä se sinne sekoittuu.

Kannattaa leusiini vetää silleen et teelusikallinen leusiinia suuhun ja vettä tai kahvia tai jotain perään, ite vedin yhen pussin tolla tavalla, ei se mikään kovin paha ollu

Mä olen oppinut ottamaan arginiinin aina vitamiiniporetablettijuoman kanssa. Arginiini lusikalla helttaan ja juomaa perään, toi "poreilu" vie maun pois. Vichykin on toimivaa.

Mä olen oppinut ottamaan arginiinin aina vitamiiniporetablettijuoman kanssa. Arginiini lusikalla helttaan ja juomaa perään, toi "poreilu" vie maun pois. Vichykin on toimivaa.

Sielunveli :kippis1:

Viel vinkiksi et lidlin C-vitamiinit o oikein hyvii tohon. eurolla tuubi :D

Argin kanssa raakaa Funlightiä, siis ihan sen verran, että jauhot peittyy, ja vettä perään...
On kyllä tosi pahaa, mutta mitäs sitä ei tekisi musklen vuoksi...:D

Me vedettiin treenikaverin kanssa aina "skaba" et kumpi saa sitä ja pyruvaattia enemmän alas ilman kakomista :D Sit keksittiin kanssa c-vitamiiniporeet :jahas:

appelsiinimehuun ---> ykkösellä alas hengittämättä ----> colaa heti päälle (älä hengitä vieläkään) ---> ole vielä minuutti hengittämättä nenän kautta.

Tätähän on kohta pakko maistaa kun kaikki puhuu miten paskalta se maistuu.
Toinen on tribulus. Ei viittis vaa pelkän makukokeilun takia ostaa, varsinkin kun tietää jo valmiiks et se maistuu ihan perseeltä.

Offtopic

Onko muitten "halut" lisääntynyt arginiinin käytön aikana? Alotin 4 päivää sitte ottaa noin 7 grammaa päivässä, ja nyt koko ajan pillu mielessä :D:(

Vetelen välillä treenilatariksi just tuota arginiini+leusiini-yhdistelmää ja on kyllä järkyttävää. Vaihtelen siinä seassa eri Fun Light-makuja, jotta saan makua hiukan neutralisoitumaan. Kummasti vaan kaikkeen tottuu, mutta ei se kyllä ole hyvää yhtään minkään kanssa :urjo:

Tosin vichyä en vielä ole kokeillut ja itseasiassa se kuulostaa mahdollisesti ihan hyvältä vaihtoehdolta!

tossa just pari pvä sit ihan aitoon viinimarjamehuun kokeilin. elikkäs 0.5 pulloon latasin mehut ja krea ja arginiiniperkele perään. maistu vispipuurolta :worship: jos tuo arginiini on tuola pullossa jonkin aikaa niin haittaako se mitenkää aineen vaikutusta? sen päivän muistan muutenkin kun oli semmonen itsemurha pumppi päällä että teki mieli jo melkein itkee :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom