arginiini

Ikä
46
aminohappohan tuo on, mutta kuulemma erittäin tärkeä sellainen. auttaa kuulemma verisuonia laajenemaan ja pumpullekin tekee kuulemma hyvvöö. ennen kuin menen sitä ostelemaan, ajattelin kysyä onko jollakin kokemuksia siitä. mitään huomattavia eroja. mulla on tuo ruokapuoli muuten aika kunnossa. "hyvää" painoa tulee tasasesti lisää.. mutta viime aikoina ei ole tullut enää yhtä hyviä pumppeja kuin joskus aloitellessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uni ollut aikalailla syvempää, ei ole heräillyt kesken unien. annos 2-3000mg päivässä

ps. voi olla pleisboakin

Arginiinista onkin keskusteltu tällä foorumilla useampaan otteeseen (hakusanaksi arginiini), mutta tässä muutama sananen.

Kesällä tuli käytettyä miehen kanssa muutama pussukka. Selkeä vaikutus oli tuo unen syveneminen eli aamulla heräsi anivarhain pirteänä ilman herätyskelloa. Lihaskasvussa oli pieni pyrähdys loppukesästä - joko se oli arginiinin ansiota tai sitten vain yleinen kiire, stressi ja huolet loppuivat. Tiedä häntä. Muista vaikutuksista en selvää näyttöä kyllä omalla kohdallani saanut, mutta onhan arginiini ilmeisesti todellakin hyvää pumpulle, ja toisaalta treenimielessä kiinnostavaa on se, että se muodostaa elimistössä kreatiinia.

Tyhjentävän selostuksen saat lainaamalla kirjastosta Jyrki Penttisen kirjan Arginiini, 2000-luvun ihmelääke.

Kiitoksia vastanneille. täytyypi kokeilla kun aamuisin tuppaa mies heräämään ennen aikojaan. jos tästä olisi vaikka apua. voisikohan se vaikuttaa melatoniinin muodostukseen jotenkin...?

Tietääkseni ei muodosta meltoniinia.
Jos arginiinia haluaa käyttää unenlaadun parantamiseen, niin mikä on oikea aika?
Vaiko enemmän kuin yhdessä erässä?
Itse otin illalla n. tuntia/kahta ennen nukkumaan menoa.
Arginiini toimi reilun viikon ajan huomattavasti, sitten vaikutus hiipui joten sitä ei varmaan kovinkaan pitkiä aikoja kannata käyttää..IMO

lampunjalka sanoi:
Tietääkseni ei muodosta meltoniinia.
Jos arginiinia haluaa käyttää unenlaadun parantamiseen, niin mikä on oikea aika?
Vaiko enemmän kuin yhdessä erässä?
Itse otin illalla n. tuntia/kahta ennen nukkumaan menoa.
Arginiini toimi reilun viikon ajan huomattavasti, sitten vaikutus hiipui joten sitä ei varmaan kovinkaan pitkiä aikoja kannata käyttää..IMO

Yleensäkin kaikki nukahtamiseen ja unen laatuun vaikuttavat aineet, olivat ne sitten lääkkeitä tai luonnontuotteita, menettävät tehonsa jos niitä käyttää pidemmän aikaa yhteen menoon.

Juu nyt kun tuli tuota arginiinia kokeiltua pelkiltään veden kanssa niin huomasin tosiaan että siitähän se ikävä maku tulikin, jota eräässä toisessa threadissa ihmettelin. Eli käytössäni on Now Foodsin Argininea jauheena ja sillä on ERITTÄIN ikävä jälkimaku, kun juoman sekaan sekoittaa. Aika häijy siis. Mites teillä muilla ketka jauheena sitä ottaa? Samanlaista?

Pussukka tuota tuli kokeiltu, eikä toista kertaa tule. En huomannu tuotteella olevan mitään vaikutusta, edes placeboa. Pääasiassa otin iltaisin 2-5g annoksen ja joskus tuli kokeiltua ennen reeniä/reenin jälkeenkin, mutta ei mitään :( Reeniä takana muutamia vuosia.

Maku/haju tosiaan pistävä.

muffy sanoi:
Juu nyt kun tuli tuota arginiinia kokeiltua pelkiltään veden kanssa niin huomasin tosiaan että siitähän se ikävä maku tulikin, jota eräässä toisessa threadissa ihmettelin. Eli käytössäni on Now Foodsin Argininea jauheena ja sillä on ERITTÄIN ikävä jälkimaku, kun juoman sekaan sekoittaa. Aika häijy siis. Mites teillä muilla ketka jauheena sitä ottaa? Samanlaista?

Minulla ei ole tota pahaa sivumakua. Ihan ok se on. :kippis1:

Olen ottanut arginiinia+bcaa+glutamiinia ennen treeniä ja hyvin pelittää. Arginiini parantaa jonkin verran verenkiertoa. En usko että kannattaa hifistellä arginiinilla, ellei ravintopuoli viimeisen päälle kunnossa ja treenaaminen ole todella kovaa. :whip:

jarska sanoi:
ellei ravintopuoli viimeisen päälle kunnossa ja treenaaminen ole todella kovaa. :whip:

...kaada ittelles vaan kuule. Mut joka tapauksessa mun arginiinista tulee helvetin pistävä jälkimaku. Ei tosiaan tee mieli edes ottaa sitä. Sehän tässä mua ihmetyttää ettei muilla välttämättä ole sitä pahaa jälkimakua ja mun arginiinissa on. Now Foods kuitenkin on ehdottoman luotettava tuotemerkki ja ns. GMP pharmaceutical grade - se on mitä etiketti lupaa 100%. Onks teillä muilla sit jotai laimeempaa versiota vai mistä helvetistä tässä on oikein kyse. Muffy ei ymmärrä.

:eek:

Ajattelin nostaa tämän tredin pinnalle, koska missään arginiiniä koskevissa tredeissä ei ollut minua kiinostavaa asiaa.

Luin luontaustuotekaupan mainoksen, jossa kauppa mainosti arginiinin verenpainetta laskevana aminohappona. Onko kukaan arvon Pakkislaisista seurannu omaa verenpainetta ja onko arginiinistä ollut mitään vaikutusta siihen. Sen huomasin, että ainakin Cartman74:lla on ollut korkea verenpaine ja että hän käyttä arginiiniä. Ois kiva tietää vaikutuksista. Mie olen joutunut syömään kohta kolmekuukautta vernpainelääkkeitä :curs: ja lisäksi mulla on sokeritautu.

kaakamo sanoi:
Cartman74:lla on ollut korkea verenpaine ja että hän käyttä arginiiniä. Ois kiva tietää vaikutuksista.

On minulla jonkinlainen verenpainetauti (?) diagnisoitu ja suvussa sitä on esiintynyt. En tuolloin kun arginiinia käytin niin mitannut verenpaineta säännöllisesti ja en kyllä nytkään eli vaikea sanoa vaikuttiko arginiini verenpaineeseen laskevasti.

Moni muu asia tuntuu vaikuttavan kuten esim. se, ettei ota stressiä vaan ottaa Zetaa tarpeeksi. :zzzz:

Mulla käytössä arginiini,mutta otan sitä ainakin tuplana ohjeen annostukseen verrattuna.Kehitys ollu tällä hetkellä hyvää ja ennätyssarjojakin tehty monessa treenissä viimeisen kuukauden aikana,jolloin arginiini ollut käytössä,joten ei taida uskaltaa olla enää ilmankaan :)
Käyttöön kyllä tullut samaan aikaan bcaa ja glutamiinikin.Arginiinia menee päivässä ~20g ja glutamiinia ~10-20g.Bcaa:ta(Reflex) vain treenipäivinä 6+6kapselia päivässä.Mitähän noi kapselit on grammoina?

Snake sanoi:
Mulla käytössä arginiini,mutta otan sitä ainakin tuplana ohjeen annostukseen verrattuna.Kehitys ollu tällä hetkellä hyvää ja ennätyssarjojakin tehty monessa treenissä viimeisen kuukauden aikana,jolloin arginiini ollut käytössä,joten ei taida uskaltaa olla enää ilmankaan :)
Käyttöön kyllä tullut samaan aikaan bcaa ja glutamiinikin.Arginiinia menee päivässä ~20g ja glutamiinia ~10-20g.Bcaa:ta(Reflex) vain treenipäivinä 6+6kapselia päivässä.Mitähän noi kapselit on grammoina?

Yks kapseli painaa sen 0,5 grammaa, eli 6 kapselilla tulee 3g...

PeeJii84 sanoi:
Yks kapseli painaa sen 0,5 grammaa, eli 6 kapselilla tulee 3g...

Joo,näin olin olettanutkin ja nyt tiedän sen. :) :thumbs:

Arginiini on aivan TAJUTTOMAN pahaa, mutta kuitenkin kai aika terveellistä.
Itselläni myös tuota Now L-Arginiinia, jota olen ottanut n.10-15g päivässä.
Nyt en ole melkein vuoteen syönyt, voisi kohta alkaa taas ottamaan...

traineri1 sanoi:
aminohappohan tuo on, mutta kuulemma erittäin tärkeä sellainen. auttaa kuulemma verisuonia laajenemaan ja pumpullekin tekee kuulemma hyvvöö. ennen kuin menen sitä ostelemaan, ajattelin kysyä onko jollakin kokemuksia siitä. mitään huomattavia eroja. mulla on tuo ruokapuoli muuten aika kunnossa. "hyvää" painoa tulee tasasesti lisää.. mutta viime aikoina ei ole tullut enää yhtä hyviä pumppeja kuin joskus aloitellessa.

Pelkkää positiivista sanottavaa ! pumppiin tosiaan auttoi, 45min ennen treeniä kun otti tyhjään vatsaan ni pohkeet/jalat oli jo ihan pumpissa kun kävelin bussipysäkiltä salille ja ekan kerran söin illalla ennen nukkumaan menoa ja yöllä heräsin 2 kertaa kun pohkeet kramppas aika kivasti, uneen vaikutti myös, tuntu yöt lyhemmiltä ja näki outoja unia :evil: tosin söin tossa mukana b6 + L-ornitiini ja arginiiniä annostelin noin. 15g ennen treeniä ja ennen nukkumaan menoa 3-5g :)

rollerghost sanoi:
Arginiini on aivan TAJUTTOMAN pahaa, mutta kuitenkin kai aika terveellistä.
Itselläni myös tuota Now L-Arginiinia, jota olen ottanut n.10-15g päivässä.
Nyt en ole melkein vuoteen syönyt, voisi kohta alkaa taas ottamaan...

Mistäs tuota kyseistä Now Foodsin L-Arginiinia saa ostettua?

Itse oon havainnu just tuon unen laadun paranemisen ja sen että palautuu paremmin ja dieetillä jaksaa paremmin...kasvuhormoonejahan tuo tuote kuulemma nostelee...Ite oon käyttänyt tuota High Performancen tuotetta ja toimii

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom