Apuja ruokailuun (ja asennemuutoksiin)!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Serpent
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei vaan kaikille tasapuolisesti,

Ihan näin alkuun, niin tiedän kyllä, että "apuja ruokailuun"-ketjuja on varmasti enemmän kuin laki sallii, ja aina kehotetaan perehtymään asioihin. Kysymys ei olekaan nyt siitä, etteikö teoria olisi hallussa vaan siitä, etten osaa soveltaa kaikkea tietoani käytäntöön. Tietoa on paljon ja sitä on hankittu vuosien mittaan, mutta aina kun pitäisi soveltaa käytäntöön niin menee päin prinkkalaa.
Lisäksi minulla on aivan järjetön rasvakammo! Paasaan muille rasvojen tärkeydestä ja osaan ulkoa yhden jos toisenkin tahon suositukset, mutta silti kartan itse ko. makroravinnetta kuin syöpää.

Nojoo, asiaan: Päiväni näyttävät aina kutakuinkin tältä: herätys 6.30, töihin kahdeksaksi, treenaamaan 16-17 (sali 3krt/vko, aerobinen 2-3krt/vko). Ruokailut ovat menneet tähän malliin:

6.30 Ruispuuroa ja pari rkl raejuustoa. (Pakko syödä HETI kun herään, on aina järjetön nälkä!)

9.00 Varsinainen aamupala: 1 apelsiini, 2 viipaletta ruisleipää, monivitamiinitabletti

12.00 Lounas: Pääruoka vaihtelee (useimmiten kanansuikaleita 200g tai kaalilaatikkoa :nolo: ), lisukkeeksi jotakin vihanneksia ja päälle pala ruisleipää

14-15 Välipala: Purkki ehrmannia, omena

Neljän ja viiden välillä treeni, jonka jälkeen Fastin Recoa palkkarina*

Illalla purkki tunaa ja 200-400g raejuustoa ja punttipäivinä ennen nukkumaanmenoa Leaderin Goodnight proteiinia.

Kaikki kritiikki otetaan avosylin vastaan, enkä ole kovin kranttu ruokien suhteen (mitä nyt rasvakammosta olisi PAKKO päästä eroon!!!), ja useimpien lisäravinteiden mauista pidän, joten anti tulla! :whip:

Niin joo, olen 160cm/54kg. Pienestä pitäen harrastanut urheilua, punttia aktiivisesti viimeisen vuoden ajan (ennen sitä puntti oli vain osa yleisurheilutreenejä, nyt ne ovat jääneet).

Kiitoksia etukäteen!

EDIT:
Niin ja tarkoitus olisi pudottaa painoa hieman...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Äkkiseltään katsottuna tuo näyttää ihan hyvältä.

Asenneongelmiin (=rasvakammo) ei voi kukaan auttaa. Teoria on sulle tuttua, joten valistaminenkaan ei käy ratkaisuksi.

Yritä lisätä rasvaa vaikka pikkuhiljaa ruokavalioon. Itse otan oliiviöljyni suoraan pullosta suuhun :) Ei tunnu pahalta eikä kauhean rasvaiseltakaan.

Zone-sarja -42%
Asenneongelmiin (=rasvakammo) ei voi kukaan auttaa. Teoria on sulle tuttua, joten valistaminenkaan ei käy ratkaisuksi.

Hippa sen sanoi, jotkut asiat pitää vain itse kantapään kautta opetella.

Yksi ratkaisu voisi ehkä olla, että lisäisit ruokavalioosi ensin rasvapitoisia ruoka-aineita kuten pähkinöitä tai avocadoa, jos ihan silkan rasvan lisääminen tuntuu kovin vaikealta...?

EDIT: Illalla treenin jälkeen kannattaisi kyllä syödä proteiinin lisäksi myös hiilihydraatteja, ne ovat tärkeitä palautumisen kannalta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom