apuja kaivattaisiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zoey
  • Aloitettu Aloitettu
Olen harrastanut ns. aktiivista salitreeniä vasta muutaman vuoden, mutta ihmettelen silti kovin kun kaikkiin muihin kehoni osiin olen sitä kiinteyttä ja lihaksia saanut, mutta lantio! ei. ei millään! Kysäisinpä viimeksi salin vakipunttiäijältä ratkaisua ongelmaani ja vastaus oli tyyliä- tarpeeks vatsoja. Vatsoja? eniten treenattu kehoni osa! vatsassani ei ole mitään vikaa, päinvastoin! lantio vain on yhtä rasvaa, ja mitähän ihmeen liikkeitä tällaiseen voi edes tehdä? vinottaisia vatsalihaksia vahvistaa? kiertoliikkeitä? tilanne on sellanen että n.64 vyötärö ja 80 se lantio. Heijjaa sanon minä. näytän tällä hetkellä lähinnä epäonnistuneelta salikokeilijalta, joten apuja/treeniohjelmia kaivattaisiin tällaisen ongelman ratkaisuun...:eek: tässä menee motivaatiot ja innot ja kaikki kun katsoo peiliin eikä näe mitään edistystä.

Ööh, mun vyötärö on 63cm ja lantio 95cm enkä näytä mitenkään epäonnistuneelta :D
Jos oot oikeesti hanurin leveimmästä kohtaa mitannut ton lantion niin sä oot pieni kuin mikä.

Joo, itse koen omistavani 'poikalantion' ja lantionympärys on 87-88cm... Tuo sinun 80 kuulostaa niin pieneltä että sitä rasvaa ei kyllä paljon voi olla. Vyötäröni onkin siten tyhmät 69 senttiä. Eli sitä ei ole :lol2:. Kivaa kun on keskivertoa varmaan 10 senttiä leveämpi vyötärö ja vaikka rasvat alenisi kuinka niin ei se tuosta kutistuisi kuin pari senttiä... Olkaa te 60:n alkupäässä olevat onnellisia. Mutta kokeilepa mitata lantio uudelleen pepun päältä, niin saat ehkä oikean tuloksen. Tuo 80 kuulostaa tosi kapealta.

Hum, mulla oli joskus parikymppisenä lantion levein kohta 82 cm ja vyötärö 60 ja kärsin suuresti muotojen puutteestani. Rasvaa mulla ei ainakaan ollut yhtään! Epäilisin myös kysyjän antaman lantiomitan mittauskohtaa, tai sitten ne läskit on kuvitteellisia? :)

Nimimerkillä nykyään 70/95, ja koen muuten kyllä että mulla on vyötärö edelleen...

//edit, saattoi se mun lantio olla jopa 84? No, sellainen kuitenkin että XXS oli usein liian iso...

Joo, noilla mitoilla et todellakaan ole kyllä mikään lantiokas, pikemminkin päinvastoin. Se ei tietenkään estä hankkimasta niitä muotoja sinne lihaksen muodossa, mutta en usko, että sulla sitä perinteistä päärynävartaloisen ongelmaa kuitenkaan on.

Musta tuntuu, että tää ketjun aloittaja tarkoittaa lantiolla nyt hieman eri asiaa kuin kaikki muut. Eli tarkoitatko sä zoey lantiolla sitä jenkkakahva-aluetta vyötärön ja perseen välillä? Koska en mä usko, että kukaan nyt neuvoo perseen seutua vatsalihasliikkeillä treenaamaan :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom