Apua treeniohjelman tekoon!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maijjuz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heips!
Olen uusi täällä sivuilla.. jotenkin tänne onnistuin eksymään :) ja ajattelin kysellä voisitteko ja osaisitteko te viisaammat ja kokeneemmat auttaa treeniohjelman teossa?? Olen käynyt salilla kaksi kertaa viikossa ja lisäksi tulee harrastettua spinningitä tai muuta vastaavaa 2-3 kertaa viikossa.. olen kuitenkin ihan hukassa tuon treeniohjelman suhteen. Voisitteko laittaa esimerkkejä että mitä kannattaisi tehdä.. koko kroppa molempina päivinä?? .. mitä liikkeitä sekä toistot ja sarjat eli jos siis ihan kaiken kirjottaisitte?? :) Nyt olen tehnyt 3 x 12 sarjoja.. haluaisin siis ihan lihaksiakin eikä pelkkää kiinteytystä. Tosi kiitollinen olisin avusta!!!

-maiju-

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tervetuloa palstalle maijjuz! Olet oikeassa paikassa. ;)

Tässäpäs sinulle ihan ensimmäiseksi vähän iltalukemista: Mimmien treeniohjelmia satoja ellei kohta tuhansia. :)

Kerro ihan ensimmäiseksi montako kertaa olet valmis treenaamaan salin puolella/viikko. Siitä voidaan sitten lähteä miettimään, että sopisiko sinulle 2, 3 vai 4-jakoinen ohjelma.

Montako kertaa haluat ehdottomasti käydä jumpassa/spinningissä?

Suosittelisin että laitat salin etusijalle ja sen jälkeen tulevat aerobiset harjoitteet. Näin saat parhaan mahdollisen tuloksen aikaiseksi. Nimenomaan jos toivomuksena on saada lihaksia. :whip:

Salilla pystyisin käymään ainakin 2-3 kertaa viikossa. Spinning ei ole niin pakollinen, kesällä jää kuitenkin pois ohjelmasta, kun rullaluistelu kausi alkaa! Ja lisäksi voin salitreenien lisäksi ihan lenkkeillä. Tässä olisi alkuun vastauksia noihin sun kysymyksiin :) Yritän tässä iltani iloksi lueskella tuon treeni osion! Kiitokset jo etukäteen ohjeista ja neuvoista!!

Anteeksi maijjuz, unohdin ihan tämän threadin. Olet ehkä saattanut jo löytää mieleisen kuntosaliohjelman, mutta vastaanpas nyt kuitenkin...

maijjuz sanoi:
Salilla pystyisin käymään ainakin 2-3 kertaa viikossa. Spinning ei ole niin pakollinen, kesällä jää kuitenkin pois ohjelmasta, kun rullaluistelu kausi alkaa! Ja lisäksi voin salitreenien lisäksi ihan lenkkeillä. Tässä olisi alkuun vastauksia noihin sun kysymyksiin :) Yritän tässä iltani iloksi lueskella tuon treeni osion! Kiitokset jo etukäteen ohjeista ja neuvoista!!

Suosittelisin sinulle 2-jakoista ohjelmaa, jos kerta pääset salille 100% varmasti 2 kertaa viikossa. Myöhemmässä vaiheessa sitten voit ottaa 3-jakoisen ohjelman käyttöön jos aikataulusi antaa periksi.

Tässä sinulle esimerkki:

1. treenipäivä
rinta + selkä + olkapäät + vatsat

2. treenipäivä
jalat + hauikset + ojentajat + vatsat

Tee jokaiselle lihasryhmälle 2 liikettä (1 pääliike + 1 apuliike). Pääliikkeessä voit tehdä 2-3 sarjaa ja apuliikkeessä 1-2 sarjaa. Toistomäärät voivat olla 10-12.

Älä koskaan treenaa kuntosalilla peräkkäisinä päivinä! Varsinkin kun ohjelma on jaettu kahteen. Lihaksien tulee saada palautua edellisestä treenistä hyvin.

Jos sinulla ei ole vielä ohjelmaa, niin voisin lähettää sulle mailina 2-jakoisen ohjelman, joka minulta sattuu löytymään koneelta. Siitä on ainakin tykätty ja se on oikein monipuolinen! ;)

Voisinpa käyttää tätä hyödykseni, ja kysellä olisiko jollain hyvää kolmijakoista ohjelmaa? (Salilla olen käynyt nyt kolme kuukautta, hieman "omantyylisellä" ohjelmalla ja kaipaisin jotain järkevämpää.) Tuollainen fitnesspimun jaottelu riittää, liikkeet kyllä keksin varmaan itsekin... :) On niin monia variaatioita, että olen ihan sekaisin. :(

Aurelle: jos itse treenaisin kolmijakoisella, valitsisin todnäk rinta&selkä - jalat - olkapäät ja kädet -jaon, tai vaihtoehtoisesti rinta&kädet - jalat - selkä&olkapäät.

Aurelle sanoi:
Voisinpa käyttää tätä hyödykseni, ja kysellä olisiko jollain hyvää kolmijakoista ohjelmaa?

Tuo minun ylläoleva ehdotus on siis 2-jakoinen, mutta jos 3-jakoista haluat, niin silloin voisit tehdä näin:

A) veto- ja työntöliikkeisiin perustuva 3-jakoinen ohjelma:

1. treenipäivä:
rinta+olkapäät+ojentajat

2. treenipäivä:
reidet+pohkeet+vatsat

3. treenipäivä:
selkä+hauis

B) vastakkaisiin lihasryhmiin perustuva 3-jakoinen ohjelma:

1. treenipäivä:
rinta+selkä

2. treenipäivä:
reidet+pohkeet+vatsat

3. treenipäivä
olkapäät+ojentajat+hauis

minuakin kiinnostaisi tuo 2-jakoinen ohjelmasi mikä sulla on koneellasi fitnesspimu.

olen itse harrastanut "tovin" ja nyt olisi taas treeniohjelman vaihto paikallaan. :)

happy frog sanoi:
minuakin kiinnostaisi tuo 2-jakoinen ohjelmasi mikä sulla on.

olen itse harrastanut "tovin" ja nyt olisi taas treeniohjelman vaihto paikallaan. :)

Tarviis sähköpostiosoitteen mihin lähettää se ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
meili tuli perille mutta tietokoneeni ei suostu avaamaan sitä! Argh!:curs:

Saatko mitenkään laitettua sitä tiedostoa tänne?
olen pahoillani että aiheutan sinulle paljon töitä. :nolo:
jos et saa laitettua sitä tänne niin ei sille sitten mitään mahda.

no niin.
isäntä tuli "vähän vain" avuksi :) ja latasin tarvittavan ohjelman koneelle ja nyt sain sen avattua.
ohjelma näyttää ihan jeessiltä ja liikkeetkin ovat kutakuinkin tuttuja, eli ei muuta kuin treenailemaan uudella ohjelmalla.

elikkäs kiitoksia kovasti ja pistän sulle meiliä tulemaan kun olen saanut tuntumaa ohjelmaan.

pääsiäisen jatkoja sitten vaan! :)

yksi (tyhmä) kysymys.

siinä oli 3 viikolle toistomäärät. onko painot kuitenkin aina samat eli onko tarkoitus vetää ekalla viikolla rankemmin kuin tokalla ja kolmannella?:D

Zone-sarja -42%
happy frog sanoi:
yksi (tyhmä) kysymys.

siinä oli 3 viikolle toistomäärät. onko painot kuitenkin aina samat eli onko tarkoitus vetää ekalla viikolla rankemmin kuin tokalla ja kolmannella?:D

Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan :D

Noudatat viikoilla niitten toistomääriä ja valitset aina sellaiset painot että jaksat juuri ja juuri tehdä loppuun saakkaa kunkin viikon toistot. Luonnollisesti siis eka viikolla painot ovat pienemmät kuin II ja III -viikoilla.

p.s mietinkin tuossa aamulla että sulla ei varmaankaan ollut koneella exceliä. Oiskin seuraavaksi siirtänyt sen wordiin ja lähettänyt sitten. No hyvä että sait auki!

Latest posts

Back
Ylös Bottom