Apua tarvitaan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarviin Creative Zen Microphoton ohjelman, joka tuli cd:llä mukana ostettaessa.

Tietokone meni vähän aikaa sit down & kaikki ohjelmat meni samalla.
Ei voi ladata akkua tai vaihtaa kappaleita soittimeen ilman tota tiettyä ohjelmaa.

Siis jos joku omaa ton Creative Zen Microphoton ja asennus cdn vois uppia sen sisällön johonkin ja lähettää linkin mulle,, thanks anyone;

Ongelma ratkaistu :)

:curs: Tai sitten EEEII !!
vitun kyrpä
Soitin oli huollossa, mut sano et se toimi siellä ihan normaalisti latas akkua, soitti musaa jne., mut tilanne on tämä kun kotona kytken soittimen tietokoneeseen kiinni, joten on kiinni omasta tietokoneesta, ja tilanne näyttää toivottomalta, koska tietokone ei tunnista soitinta Perskule !
35ge.webp

resetoi soitin?

ei vika taida olla soittimessa, kun se toimi kun sitä huollossa testattiin
ja samalla ladattiin hiukan akkua, joten voin käyttää ton akun loppuun, mut sit ongelmat alkaa, kun en voi ladata akkua uudestaan, kun kone ei tunnista soitinta, johtuu tästä omasta tietokoneesta, takuutkaan ei oo enää voimassa tietokoneen huoltoon ja oli muutenkin huollossa just pari viikkoo sitte, joten se puolesta pitäis toimii, mut kun ei niin EEEII, ei uudestaan huoltoon viittis viedä maksaa taas satoja €:ja.

Tiedän et tähän myydään myös latureita erikseen joilla voi ladata ilman kytkentää tietokoneeseen, vois toimia, mut kuitenkin se olis vaan osaratkaisu, koska musaa ei vois vaihtaa/ laittaa soittimeen :(

kyllä mä väittäsin että vika on soittimessa

toimiiko sun koneessas usb:hen liitetyt laitteet? jos ei, vika on koneessa

jos toimii, kaivahan manuaali ja rukoile että soittimessa on joku resetointimahdollisuus (ipodi tehyt mulla samalla lailla. toimii normaalisti yms mutta tietokone ei tunnista, korjaantu resetoimalla)

Suositut

Back
Ylös Bottom