Apua suunnittelemaan treeniohjelma!

HEIPPA! eli mä oon vasta 16 vuotias (174 pitkä ja painan n.50 kg.)
haluun treenata eniten peppua/jalat ja vatsaa! Eli haluun isomman ja kiinteämmän takapuolen ja vatsasta pois ylimääräiset rasvat!
Ostan salikortin n. 2 viikon päästä ja pitäis ohjelma luoda ennen sitä Ja millainen ruokavalio olisi hyvä? Joo anteeks en oo ennen tosissani käynyt salilla, mutta nyt on pakko tehdä jotain!!! kiitos kaikille jotka viitsii vastata :P

HEIPPA! eli mä oon vasta 16 vuotias (174 pitkä ja painan n.50 kg.)
haluun treenata eniten peppua/jalat ja vatsaa! Eli haluun isomman ja kiinteämmän takapuolen ja vatsasta pois ylimääräiset rasvat!
Ostan salikortin n. 2 viikon päästä ja pitäis ohjelma luoda ennen sitä Ja millainen ruokavalio olisi hyvä? Joo anteeks en oo ennen tosissani käynyt salilla, mutta nyt on pakko tehdä jotain!!! kiitos kaikille jotka viitsii vastata :P
1-jakoinen aloittelijalle suunnattu ohjelma on oikein sopiva sinulle. Eli koko kroppa kerralla läpi ja 3 kertaa viikossa on sopivasti. Ruokaa tarvitset paljon ja usein. Mahdollisimman puhdasta ruokaa kannattaa syödä, 3 pääateriaa (aamupala, lounas ja päivällinen) ja sitten välipaloja ainakin 2-3 kertaa päivässä. Joka aterialla proteiinia ja kasviksia/hedelmiä/marjoja ja hiilareita jaksamisen tarpeen mukaan ja hyviä rasvoja öljyjen, pähkinöiden ja vaikkapa avokadon muodossa. Siellä 2000 kcal paremmalla puolella on sun energiantarve.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom