Apua ruokavalion kanssa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samir86
  • Aloitettu Aloitettu
Elikäs homman nimi on että apua tulen tarvitsemaan ruokavalion remontoinnissa. Nyt on tullut ryypättyä ja hesepullaa vedetty sihen tahtiin että ällöttää! Joten nyt pyydän että mitä minun kannattaisi ruveta syömään ja miten paljon ja sun muut asiat huomioonb ottaen. Nyt huomisesta lähtien aijon vetää joka aamu 5-10km lenkin jonka jälkeen puuroa naamaan. Mutta sitten mitä minä sen jälkeen naamaani tungen ku tuntu et kaikki o nykyää paskaa ravintoa.???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa kokoa oleen itse ja syön päiväs: 500g ehrman rahkaa, 2prk ananasta, 2dl leseitä, 200-400g paistijauhelihaa, 100g pastaa, töissä salaattia esim. kanalla,tonnikalalla yms.
Pari protskua ja se on siinä. 2000-2400 per päivä. Ite käyn 3krt viikos puntilla ja kävelen 3x45min viikossa. Rehuja kandee vetästä paljon.

Elikäs homman nimi on että apua tulen tarvitsemaan ruokavalion remontoinnissa. Nyt on tullut ryypättyä ja hesepullaa vedetty sihen tahtiin että ällöttää! Joten nyt pyydän että mitä minun kannattaisi ruveta syömään ja miten paljon ja sun muut asiat huomioonb ottaen. Nyt huomisesta lähtien aijon vetää joka aamu 5-10km lenkin jonka jälkeen puuroa naamaan. Mutta sitten mitä minä sen jälkeen naamaani tungen ku tuntu et kaikki o nykyää paskaa ravintoa.???

Yhden hyvä vinkin annan että ei kannata tuota lenkkihommaakaan alusta asti aloittaa noin rajusti. Voin veikata että vaikka se nyt alkuun onkin ihan jees, mut pitemmän päälle voi alkaa vituttaan nuin monena päivänä käyä lenkillä > motivaatio tippuu. Omasta mielestä vähintään yks päivä viikossa on hyvä omistaa ihan omaan rentoutumiseen ja palautumiseen. Ja muista että ei se painonpudotus vaadi välttämättä aerobista ollenkaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom