Apua matkapöydän hankkimiseen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja respect
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä tuliko ihan oikealle osastolle tämä juttu mut siirtäkää sit mikäli siltä tuntuu. Eli opiskelen hierojaksi ja nyt olis tarkoitus hommata matkapöytää. En ole hirveästi perehtynyt matkapöytiin joten kysyisin, että mistä saisi ostettua hyvän pöydän? Hintaa pöydällä saisi olla noin max 400e

Itse hankin Jaccaralta matkahoitopöydän, hinta oli 420€. Saksasta saa halvemmalla mutta itse halusin kotimaisen pöydän.

itse opiskelen fyssariksi, ja sain itselleni pöydän 200 eurolla hierojani asiakkaan vävyltä, heh.. :lol2:

vähän sen jälkeen kiropraktikkoni tarjosi omaa pöytää 170 eurolla, joten se meni sitten luokkakaverille. muut kaverit taitavat vielä pohtia, mistä tilaisivat, ja parilla on ennestään justiin hierojan koulutus ja siis pöydätkin.

mun vinkki siis on pitää silmät ja korvat auki esim. oman hierojan kanssa tms. ja huuto.netissäkin voi välillä olla ihan hyviä. matkapöydistä itse suosittelisin jaccaran pöytää:kippis1: tsemppiä etsintöihin!

Mäkin etsiskelin huuto.netistä ym. mutta kaikki oli ihan väärän korkuisia mulle, joten tilasin omien mittojeni mukaa pöydän. Tohon Jaccaran pakettiin kuuluu hierontäpöydän lisäksi nilkkatyyny, kantolaukku, hierontaöljy, ihodesi, paperirulla ja anatomiset lihaskuvat.

Jos o iso hierontakeskus tai jtn sielt löytyy yleensä ilmotustauluilta aika hyvin. Jos ei niin sitten netti. Käytettynä saa ihan hyvii. Jos uuden haluut ni jaccara o parasta :=

Back
Ylös Bottom