Apua kaivattaisiin!

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Moikka!

Ihan ummikkona tällä sivustolla en tiedä onko kyseisestä asiasta jo aloitus :) mutta linkatkaa jos on ;)

Elikkäs moniallergisena ja suoliston tämänhetkisen huonon tilan vuoksi olen saanut ohjeet mitä ruoka-aineita saan käyttää jotta suoliston tilanne parantuisi.

Olen todella huono keksimään mitä söisi kun ei ole mitään selkeää pohjaa. Kaupassa käynti yhtä tuskaa! :(

Olisiko täällä joku ketä viitsisi tehdä ruokavalion? Ja mitä semmonen kustantaisi?

Kiitos jo etukäteen <3

Niin juuri ruokaohjelman tarvisin mulle sopivista ruoka aineista :)
No kyllä täällä joku auttaa, mutta vaikea mitään suunnitella kun ei hajuakaan mitä saat syödä, mitkä on tavoitteet jne. Laihdutusta? Lihaksen kasvatusta?

No kyllä täällä joku auttaa, mutta vaikea mitään suunnitella kun ei hajuakaan mitä saat syödä, mitkä on tavoitteet jne. Laihdutusta? Lihaksen kasvatusta?
Tavoitteena kuntoilla, saada elimistö kuntoon ja pysyä hengissä :D Tietysti tähän sit kirjoitan listan jos joku ihana ilmottautuu ja osais auttaa :) tai jos tääl on yksityisviestit mahdollisia :D

Tavoitteena kuntoilla, saada elimistö kuntoon ja pysyä hengissä :D Tietysti tähän sit kirjoitan listan jos joku ihana ilmottautuu ja osais auttaa :) tai jos tääl on yksityisviestit mahdollisia :D
Yksityisviestit on vip-jäsenille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom