Apple iTunes for Windows

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lisättäköön vielä että kyseinen ohjelma on FREEWARE ja äänenlaatu AAC-formaatissa selvästi MP3-musiikkia parempi. Harmillista ettei em. tiedostomuodossa ole musiikkia imuroitavana netissä. Vain onko?

Originally posted by protsku
Lisättäköön vielä että kyseinen ohjelma on FREEWARE ja äänenlaatu AAC-formaatissa selvästi MP3-musiikkia parempi. Harmillista ettei em. tiedostomuodossa ole musiikkia imuroitavana netissä. Vain onko?

Ipodin onnellisena omistajana olen odottanut tätä julkaisua kuin kuuta nousevaa. On nimittäin toi yhteensopivuus itunesin kanssa HIEMAN eri luokkaa kuin Musicmatchilla.

Nyt kun vielä löytäis jostain rahat sellaseen uuteen ipodiin, jossa ois 40gt kovo ja telakointiasema ja kaukosäädin ja ja ja ja... :kuola:

:itku: :itku: :itku:

Originally posted by Pain
Ipodin onnellisena omistajana olen odottanut tätä julkaisua kuin kuuta nousevaa.

Saaks noita iPodeja mistään käytettynä? Mulle kyllä kelpais ihan sellainen 20 GB perusmalli :D

Uppailen tässä vanhaa threadiä, kun en viitsinyt uuttakaan tehdä.

Sellainen kysymys, että onko teillä toiminu Visa Electron maksuvälineenä iTunesissa? Mä en saa sitä toimimaan. Toimiiko se siis vain tietyissä verkkokaupoissa Visana vai enkö vain osaa? :(

Viimeksi muokattu:
Kiitos.

Se tuli kuin apteekin hyllyltä. Yritin saada Nordean electronia toimimaan. OP:n electron on vanhentunut, joten sitä en voinut testata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom