Anttilan pakettistereon yllätykset (Jumbon Anttilasta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
Ensin kerrottakoon että pidän itseäni jonkin asteisena hifistinä ja ehkä "hieman" kultakorvana, eli vain hieman... No epäilys oli kuitenkin suuri kun etsin jotain halpaa ratkaisua saunan äänentoistoon, kajarit tein itse puusta ja pistin niihin Bilteman 29euron venekaiuttimet, johdotukset vedin kodinhoitohuoneeseen.

Sauna alkoi olla valmis ja ei muuta kuin kiertelemään Gigantteja, Anttiloita, Prismoja ja muita paskoja mestoja ostaa halpoja stereoita. Monessa kaupassa olikin lukuisia vaihtoehtoja 30e-160e hintaluokassa, kuitenkin kaikki olivat niin tuubaa etten kelpuuttanut niitä edes kaksoiskartiokaiuttimille, eikä 30euron setin vahvistinteho olisi riittänytkään niille, epäilen. Kaikissa oli myös turha kasettisoitin, vuoden -93 jälkeen en ole kasetteja käyttänyt enkä omistanut kasettisoitinta ja päätin etten sellaista osta nytkään.

Jumbon Anttilassa sitten hokasin että tuossapa oivan näköinen Midi-kokoinen erillissarja Imperial merkin alla, viritinvahvistin + cd-soitin mp3-toistolla. Etulevyt olivat harjattua alumiinia ja lasinen alusta tuossa oli mukana sekä hopea/valkea-kajarit. Hintaa ei ollut kuin 99.90e joten nappasin vekottimet ulkonäön + vahvistinosan vakuuttavan painon perusteella kainaloon ja marssin suoraan kotiin.

Mielenkiinnosta kytkin vahvistimen ja cd-osan suoraan takakotikajareihini (Hifitalon 6/2) ja yllätyksekseni vahvistin potki kajareita hyvin eikä äänessä ollut moitteen sijaa. Saunassa testasin sarjaa myös ja totesin että ostos oli varsin ok, sääli laittaa näin hyvännäköistä pakettia kodinhoitohuoneen kaappiin.

Aikani kuluksi sitten purin vielä varastoon tarkoitetut kajarit laatikoistaan ja pistin ne kokeeksi kiinni stereoihin. Leukani loksahti auki kun emäntä sanoi että nuohan soivat hyvin, ei muuta kuin referenssilevyä sisään ja testaamaan tutuilla biiseillä kauempaa sohvalta laitetta. Siis aivan uskomatonta kuinka laadukkaan paketin voi saada 99 eurolla!!! En kerta kaikkiaan pysty käsittämään miten hyvä hinta-laatusuhde tuossa voi olla.

Jos joku nyt tarttee 2-kanavakäyttöön tai vaikkapa tietokoneelle todella hyvää pakettia 3 inputilla niin tuolta voi hakea! Jumbon Anttilan avajaistarjous 99.90e Imperial merkkinen stereosetti. Itse käyn noita vielä toisen mokoman (kodinhoitohuoneeseen) koska kajarit olivat niin hyvät ja saivat paikan olkkarissa, kävin Ikealta jalustat ja noista tuli tosiaan olohuoneen stereot ja kyllä ovat tyylikkäät! 10 pistettä tuolle ostokselle!

EDIT: tuote näköjään myös netanttilassa, tosin 119e.

6317978.jpg

http://www.netanttila.com/webapp/co...ex.d2w/report?Krypto=u90NEdlYJGa71LIMWf2dJQ==

tommosethan vois jopa käydä ostamassa, kun olen jo tovin miettinyt ostaa jotkut halvat ja näppärät sterkat kun on noita levyjä kuunneltu mistälie jojosoittimista. Myös tuo 100-120e on kyllä mun lompakolle aika passeli summa. kiitoksia vinkistä!

Itsekin olen etsinyt tietokoneelle asiapariksi jotain näppärän näköistä 2.0 pakettia ja tämä tredi tuli nyt melkein kun tilauksesta eteen.

Voitko vielä kertoa onko nuo kaiuttimet magneettisuojattu, kun ne tulisi molemmin puolin näyttöä? Entäs koko senttimetreinä? Tuolla Netanttilassa ovat aika vähäsanaisia tämän paketin kuvauksen suhteen.

battleaxe sanoi:
tilasin just äskö tollaset:D sopis sit huppe olla kehujes arvoset ;)
Hehe, kandee toki itse aina testata ennenkuin tekee ostopäätöksen.
Sarjaa on nyt kuunneltu lähes tauotta kohta lähes viikko eikä voi kuin olla tyytyväinen, löysinpä takapaneelista vielä subwoofer-liitännänkin kaikeksi yllätyksekseni!

Yksi miinus, tiedä sitten ketä haittaa: Vahvistimen virtalähde ei ole releohjattu, joten lievää läpikuulumista on havaittavissa kun vahvistimen sammuttaa. Eli vaikkapa televisio/suhina kuuluu kajareista vaikka laitteessa ei ole virtoja. Tämän kuullakseen täytyy olla todella hyväkuuloinen ja mennä kajareiden viereen muutaman sentin päähän.

Laite ei suhise enempää kuin 500 euron Sonyn erillisvahvistimetkaan, jopa vähemmän. Omaan Denoniin en tuota lähtisi edes kuitenkaan vertailemaan :lol2:

Anttilasta tuli juuri jotain alennuskuponkeja, 20e rabattia 100e ostoksesta. Kerkesi perhana mennä 5.12. vanhaksi kun olin jo menossa ostamaan toista sarjaa :(

En tiedä magneettisuojauksesta kun sitä ei ole mahdollista kotona testata, kaikki näytöt, telkkarit jne, ovat mallia LCD :D

Huppe sanoi:
En tiedä magneettisuojauksesta kun sitä ei ole mahdollista kotona testata, kaikki näytöt, telkkarit jne, ovat mallia LCD :D

Joo, itseasiassa TFT-näytön kaveriksi nuo tulisivatkin. Itse en ole niin perillä tuosta tekniikasta. Ennen vanhaan CRT ei vaan hirveästi pitänyt, kun pistin magneettisuojaamattomat kaiuttimet viereen. Jäi lähtemättömät merkit siihen näyttöön.

Vuoris sanoi:
Joo, itseasiassa TFT-näytön kaveriksi nuo tulisivatkin. Itse en ole niin perillä tuosta tekniikasta. Ennen vanhaan CRT ei vaan hirveästi pitänyt, kun pistin magneettisuojaamattomat kaiuttimet viereen. Jäi lähtemättömät merkit siihen näyttöön.
No tuo 32" LCD telkku ei tosiaan välitä noista tahi mistään muistakaan kajareista mitään.

Jees...Täytyy kyllä itsekin vakavasti harkita kyseisen setin ostoa..Oletka siis Huppe kuunnellut musaa tuolla ihan alkuperäisellä sarjalla..siis tuolla soittimella+vahvarilla+kajareilla? Miltä kuulostaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No perkele, tuohan näyttäisi aika sopivalta setiltä meikäläisenkin kämppään. Ei vain ole ollut aikaa vertailla eri vaihtoehtoja ja etsiä hyvää hinta/laatusuhdetta omaavaa laitetta, mutta voisin tässä jo melkeinpä Huppen arvosteluun luottaa.

Hulkki sanoi:
No perkele, tuohan näyttäisi aika sopivalta setiltä meikäläisenkin kämppään. Ei vain ole ollut aikaa vertailla eri vaihtoehtoja ja etsiä hyvää hinta/laatusuhdetta omaavaa laitetta, mutta voisin tässä jo melkeinpä Huppen arvosteluun luottaa.
hyvä hulkki :)

Ostin paketin ja ihan tyytyväinen olen hinta/laatusuhteeseen.

Tällähetkellä paketti on kiinni tietokoneessa ja kohta myös makuuhuoneen TV:ssä.

Siistin näköinen paketti ja yllättävän painava eli ei
tunnu ihan lelulta.

Toi on sitten helppo ottaa matkalle mukaan kun on noin kätevän kokoinen ja toistaa myös MP3:set.

Joku kysy, että jaksaako pyörittää subbaria niin vastaus on, että toi subwoower out on line-tasoinen eli vaatii aktiivisubbarin.

battleaxe sanoi:
huppe pssst, jaksaako toi pyörittää subbaria?
Siis subbariliitäntä on rca-liitin johon voi liittää aktiivisen subwooferin :D

EDIT: Myöhässä.

Ja joo, siis olkkarissa tuo on nyt ihan alkuperäisillä kajareillaan ja olen tyytyväinen. Toki kuunteluhuoneeni noin 20 kertaa kalliimpi äänentoistojärjestelmä on paljon parempi, mutta niin on hintakin :p

seamus sanoi:
onkos toi jumbon tarjous vielä tänään voimassa, kenelläkään tietoa ?
Itse taidan tänään sieltä käydä toisen mokoman...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom