Kaikki nuorimmat eivät välttämättä muista miestä nimeltä Antti Pirinen. Anttihan on Func foodin (Fast) toimitusjohtaja ja aikamme lahjakkaimpia kehonrakentajia Suomessa. Antti kilpaili kehonrakennuksessa vuosina 92-96 ja meriittejä tarttui matkan varrella kasapäin. Jotta en valehtelisi, tarkistan Antilta mitä mitaleja kaulaan jäi näistä vuosista. Antistahan povattiin jopa ammattilaista, mutta miehen tiet veivät sittemmin Fastin pariin ja vankka kokemus ravinnosta ja treenaamisesta on nyt hyötykäytössä lisäravinteiden maailmassa. Olen treenannut itse monen kovan kisaajan kanssa, mutta yksi kovimmista treeneistä on nuorena kollina Antin kanssa treenattu jalkatreeni. Silloin jo lavoilta vetäytynyt mies oli edelleen kuin liekeissä kun salille päästiin. Jalkatreeni oli silloin aikamoinen shokki meikäläisen kroppaan ja olinkin kipeä monta viikkoa treenin jälkeen, olihan se pakko yrittää tosissaan kun oli tämän tason kaveri piiskaamassa. Nykyisin Antti painaa töitä Func foodin parissa samalla intensiteetillä, kokemusta riittää ammennettavaksi tällä alalla. Treenaaminenkin jatkuu edelleen elämäntapa tyylisenä kuntoiluna/ruokavaliona 90 kiloisena hyvässä kondiksessa.
Ohessa kuvia Antin kilpauralta vuosilta 95-96 milloin Antti oli 22-23 vuotias.
ps. Antti on niitä harvoja, jotka ovat voittaneet lavalla itse Marko Savolaisen.
Kuvat -90kg sarjasta
Ohessa kuvia Antin kilpauralta vuosilta 95-96 milloin Antti oli 22-23 vuotias.
ps. Antti on niitä harvoja, jotka ovat voittaneet lavalla itse Marko Savolaisen.
Kuvat -90kg sarjasta

. Kuten arni totesi, niin vaikea näitä kuvia kuvia on löytää mistään.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että ketä muita vaikuttaa Fastin taustajoukoissa?