Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pikku kirppu sanoi:Joku niistä vanhoista levyistä oli ihan perseestä.
Lyhyestä virsi kaunis:D

Corleone sanoi:Mulle Anthrax kolahti vuonna -89 ja tykkäsin kaikista levyistä aina laulajan vaihtumiseen saakka. Kyllä ne vanhat levyt kestää kuuntelemista vieläkin, etenkin State of Euphoria (Indians) ja Persistence of Time.
Varsinkin livenä!! Etkö tykkää uudesta laulajasta? Ostin tässä viikonloppuna heidän greater of the two evils levyn. Ne on siinä levyttänyt vanhoja lauluja uusina versioina. Paljon raskaampia kuin ennen.
Mun mielestä Bush on parempi laulaja mutta ei belladonakaan mikään huono ole. Se on vain mun mielipide.Indians on Among the Livingillä, joka on allekirjoittaneen suosikkilevy.Corleone sanoi:Kyllä ne vanhat levyt kestää kuuntelemista vieläkin, etenkin State of Euphoria (Indians) ja Persistence of Time.
Bush on tylsä, 13 tusinassa laulaja. Vertaapa vaikka Metal Trashing Mad:ia Belladonnan ja Bushin laulamana.BullDogg sanoi:Etkö tykkää uudesta laulajasta? Ostin tässä viikonloppuna heidän greater of the two evils levyn. Ne on siinä levyttänyt vanhoja lauluja uusina versioina. Paljon raskaampia kuin ennen.![]()
Mun mielestä Bush on parempi laulaja mutta ei belladonakaan mikään huono ole. Se on vain mun mielipide.
No niinpä onkin, ei vanhalla muisti enää pelaa.Hellion sanoi:Indians on Among the Livingillä, joka on allekirjoittaneen suosikkilevy.
Jep, Among the living on kunnon thrash-rypistystä ja myös oma suosikki, lisäksi hyllystä löytyy vähemmälle kuuntelulle jäänyt Persistence of Time. Uudempia levyjä en omista, itse en diggaile uudesta laulajasta.Hellion sanoi:Indians on Among the Livingillä, joka on allekirjoittaneen suosikkilevy.

Ja kun voimailufoorumilla olemme, todettakoon että Spitzi on tainnut treenailla jonkin verran viime aikoina...