Anthrax

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BullDogg
  • Aloitettu Aloitettu
pikku kirppu sanoi:
Joku niistä vanhoista levyistä oli ihan perseestä.

Lyhyestä virsi kaunis:D

Entäs uudemmat levyt? Ne vanhat on klassikoita. Mutta en usko että ikäsi perusteella muistat niitä.:hyper:

Mulle Anthrax kolahti vuonna -89 ja tykkäsin kaikista levyistä aina laulajan vaihtumiseen saakka. Kyllä ne vanhat levyt kestää kuuntelemista vieläkin, etenkin State of Euphoria (Indians :rock: ) ja Persistence of Time.

Corleone sanoi:
Mulle Anthrax kolahti vuonna -89 ja tykkäsin kaikista levyistä aina laulajan vaihtumiseen saakka. Kyllä ne vanhat levyt kestää kuuntelemista vieläkin, etenkin State of Euphoria (Indians :rock: ) ja Persistence of Time.

Indians on helvetin hyvä!!:rock: Varsinkin livenä!! Etkö tykkää uudesta laulajasta? Ostin tässä viikonloppuna heidän greater of the two evils levyn. Ne on siinä levyttänyt vanhoja lauluja uusina versioina. Paljon raskaampia kuin ennen.:rock: :rock: Mun mielestä Bush on parempi laulaja mutta ei belladonakaan mikään huono ole. Se on vain mun mielipide.

Corleone sanoi:
Kyllä ne vanhat levyt kestää kuuntelemista vieläkin, etenkin State of Euphoria (Indians :rock: ) ja Persistence of Time.
Indians on Among the Livingillä, joka on allekirjoittaneen suosikkilevy.

Hyvää skeidaa löytyy myös tuoreemmilta kiekoilta.

BullDogg sanoi:
Etkö tykkää uudesta laulajasta? Ostin tässä viikonloppuna heidän greater of the two evils levyn. Ne on siinä levyttänyt vanhoja lauluja uusina versioina. Paljon raskaampia kuin ennen.:rock: :rock: Mun mielestä Bush on parempi laulaja mutta ei belladonakaan mikään huono ole. Se on vain mun mielipide.
Bush on tylsä, 13 tusinassa laulaja. Vertaapa vaikka Metal Trashing Mad:ia Belladonnan ja Bushin laulamana.
Hellion sanoi:
No niinpä onkin, ei vanhalla muisti enää pelaa.

Aiemmin täysin tuntematon bändi, mutta Alive 2 -dvd räjäytti pankin. Sedät jaksaa heilua, ja soitto on uskomatonta!! Myös yleisö on vauhdissa, ja mosh pitissä mennään kovaa. Miten olenkaan ohittanut näin loistavan thrash-bändin?

Hellion sanoi:
Jep, Among the living on kunnon thrash-rypistystä ja myös oma suosikki, lisäksi hyllystä löytyy vähemmälle kuuntelulle jäänyt Persistence of Time. Uudempia levyjä en omista, itse en diggaile uudesta laulajasta.

Oikeastaan ainoa Anthraxin levy jota on tullut ajatuksella kuunneltua on Sound of white noise. Only on biisi joka kolahti välittömästi. Ja Black lodge on mukavan hämärä.
Joskus teininä tuli Anthraxin ja Public Enemyn "duetto" Bring the noise kuunneltua n+1 kertaa. Ja kyllähän tuo toimii vieläkin :rock:

Among the living! :rock:
Caught in a mosh!!:rock:
Klassikko.

Muillakin levyillä on hetkensä, mutta kyllä tuo ATL on se klassisin anthrax-levy minulle.

Juuri tuli tuo Alive 2-DVD hommattua, ja sen verran hyvää meininkiä sisältää, että pakkohan tähän oli vastata. Vanhalla melkein kyynel tirahtaa silmäkulmaan tuota katsellessa:worship: Ja kun voimailufoorumilla olemme, todettakoon että Spitzi on tainnut treenailla jonkin verran viime aikoina...

Kova bändi ja tulihan tuo nähtyäkin viime kesänä. Spreading the Disease, Among the Living ja Persistence of Time ovat kaikki aika kovia levyjä. State of Euphoria taasen käsittämättömän huono.

Itse en koskaan jaksanut innostua tosta Bushista. Niin kuin joku sanoikin niin tollasia laulajia on 13 tusinassa. Mutta anyway, Anthrax:rock:

Back
Ylös Bottom