AnkkaRock 2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iso-I
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite notkuin ulkopuolella. Tuli nähtyä paljon inttikavereita ja muitakin kavereita.

Ite en paljoa järjeslyistä tiä, mut jotkut valvojat oli ainakin hereillä, ku joku jätkä jotain tytsyä yritti heitellä

Ja paskalakit ei päästäny ees autolla menee himaa:
- mä asun tuolla
- joo niin varmaa, et oo tulossa, tää on tästä poikki
- selvä

Ihan ymmärrettävää, ku kääliöt ördää just siinä, mutmut :curs:

Tietenkään tappeluita ei tullu yhtää.. parit porukat jakso sit kavereille käydä ördäilee. Ite olin sillon muualla, ehkä parempi niin ;)

Olin paikalla. Kaikin puolin hyvä tapahtuma! Ens vuonna uusiks.

P.S. Kuka tunnustaa olleensa paikalla pakkotoisto.com -paita päällä? Suhteellisen nuori ja pienikokoinen kaveri?

Olin paikalla...tuli pogoiltua 10h ilman paitaa siellä:D

Hyvät bileet oli:kippis1:

Fleimarit veti pirun hyvän keikan taas, varsinkin viimesen vartin aikana tunnelma oli aivan loistava. Suomen parhaita livebändejä ehdottomasti.

DJBB pisti kanssa aika groovaavan keikan kaiken rockmätön keskellä. Toimi yllättävän hyvin livenä.

Paljon oli muitakin hyviä bändejä. Sliipparit häröili taas ihan omalla tasolla. Hellacopters rokkas ihan hyvällä meininkillä ja samoin kun Sweatmasters ja Mauron Maiden.

HIM veti rutiinilla, mutta tunnelma ei oikein noussut huippuunsa.

Ens vuonna uudestaan:kippis1:

Siellähän sitä oltiin ja tänään vielä uudestaan :kippis1:

Paikkana ihan loistava varsinkin, ku aluetta on laajennettu ja tullu yks lava lisää. Timppa ja trio heitti hyvän setin niinku aina, HIM oli melkoinen pettymys. Rautiaisen keikalle pitäis kyl saada semmonen 'tämä liha ei tottele kuria' -paita :D

Originally posted by wbb
Olin paikalla. Kaikin puolin hyvä tapahtuma! Ens vuonna uusiks.

P.S. Kuka tunnustaa olleensa paikalla pakkotoisto.com -paita päällä? Suhteellisen nuori ja pienikokoinen kaveri?

Minä.

edit: Isolla-Iilläkin oli luultavasti pakkispaita päällä, mutta se ei ole niin pieni, kun minä :)

edit II: wbb, oisit tultu moikkaamaan, kun kerran palstalaisen tunnistit joukosta. :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by timbe
Minkälainen oli duudsonien show?

Olihan se ihan jees. Ekan kerran kun herrat tuli lavalle, ne taisi nyrkkeillä silmät kiinni. Toisella kerralla kaksi niistä jannuista sitoi köydet toisiinsa kiinni ja juoksi eri suuntiin niin pirusti. Kaiken maailman ihme säätöä: lavalla oli 9 tai 6 kg lohi jolla hakattiin sitä yhtä heepoa päähän, sitten yhden sliippareiden perseeseen niitattiin kaks a4:sta, joissa komeili kirkkovene ja siitin, kattotiilijä yms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom