katselin tuolta eräältä sivulta kyseisiä aineita.. ja uteliaisuuttani haluaisin tietää, että millaisia aineita tämmöset sitten oikeen on.. kun ei nämä nyt mitään kunnon roinaakaan vielä ole?.. :evil: että onko joku kenties ostanu tai jotain.. en löytänyt oikeen mitään tietoa.. joten sanokaapa minua viisaammat
onko vähänkään hintansa arvoista ja entä terveysriskit jne?.. :arvi: Ja entä jos vielä joku nuorempi kuten minä menen nappailemaan kyseistä tuotta, että lähteekö järki ja sun muut roikottimet heti alkukättelyssä.. :wall: .. myös silmääni osui joku ISOTAK.. lähinnä siis haen tietoa että kannattaako tai uskaltaako tuollaisia ottaa..
onko vähänkään hintansa arvoista ja entä terveysriskit jne?.. :arvi: Ja entä jos vielä joku nuorempi kuten minä menen nappailemaan kyseistä tuotta, että lähteekö järki ja sun muut roikottimet heti alkukättelyssä.. :wall: .. myös silmääni osui joku ISOTAK.. lähinnä siis haen tietoa että kannattaako tai uskaltaako tuollaisia ottaa..

Kauankohan menee nii koko suomesta ei saa enää lisäravinteita kun ne kielletään lailla, ja sit protskuja myydään pimeillä kujilla..........