Animal Methoxy STAK ja muut?.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Itula
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
katselin tuolta eräältä sivulta kyseisiä aineita.. ja uteliaisuuttani haluaisin tietää, että millaisia aineita tämmöset sitten oikeen on.. kun ei nämä nyt mitään kunnon roinaakaan vielä ole?.. :evil: että onko joku kenties ostanu tai jotain.. en löytänyt oikeen mitään tietoa.. joten sanokaapa minua viisaammat :worship: onko vähänkään hintansa arvoista ja entä terveysriskit jne?.. :arvi: Ja entä jos vielä joku nuorempi kuten minä menen nappailemaan kyseistä tuotta, että lähteekö järki ja sun muut roikottimet heti alkukättelyssä.. :wall: .. myös silmääni osui joku ISOTAK.. lähinnä siis haen tietoa että kannattaako tai uskaltaako tuollaisia ottaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskaltaahan, muttei siinä ole vitunkaan järkeä. Osta mielummin vaikka kissanpaskaa niin saat yhtä toimivan 1800% maksimaalisen lihaskasvun kolmessa päivässä.

Jep, jätä väliin. Näitä juttuja on täällä ollu monia ja paskaksi ne on porukalla todettu, ainakin hintaansa nähden.

Itula sanoi:
katselin tuolta eräältä sivulta kyseisiä aineita.. ja uteliaisuuttani haluaisin tietää, että millaisia aineita tämmöset sitten oikeen on.. kun ei nämä nyt mitään kunnon roinaakaan vielä ole?.. :evil: että onko joku kenties ostanu tai jotain.. en löytänyt oikeen mitään tietoa.. joten sanokaapa minua viisaammat :worship: onko vähänkään hintansa arvoista ja entä terveysriskit jne?.. :arvi: Ja entä jos vielä joku nuorempi kuten minä menen nappailemaan kyseistä tuotta, että lähteekö järki ja sun muut roikottimet heti alkukättelyssä.. :wall: .. myös silmääni osui joku ISOTAK.. lähinnä siis haen tietoa että kannattaako tai uskaltaako tuollaisia ottaa..

ANIMAL potkii!! Ihme kyllä tukka on vieläkin päässä mutta järjenvalo sammui lopullisesti! Nyt olen maksansiirtojonossa... Sen jälkeen dr. Xavier vie minut mutantti instituuttiin! :hyper:

arpo sanoi:
ANIMAL potkii!! Ihme kyllä tukka on vieläkin päässä mutta järjenvalo sammui lopullisesti! Nyt olen maksansiirtojonossa... Sen jälkeen dr. Xavier vie minut mutantti instituuttiin! :hyper:

Nyt on mennyt sieltä sienivarastosta vahingossa pari satsia.

Mike sanoi:
Nyt on mennyt sieltä sienivarastosta vahingossa pari satsia.

Ei suinkaan, talonmies antoi minulle vahinossa Animal Methoxy STAK:kia.

Itula sanoi:

Olen syönyt purkin isostakkia, animal methoxy stakkia, tribulusta ja saman firman 'testiä'. Vaikutus oli nolla, paitsi lompakossa.....riskeistä en osaa sanoa...

näin vähän ajattelinkin näistä aineista, joten ei muuta kun proteiinia ja maltoa ostamaan. :thumbs: ja tietysti täytyy syödä aivan tolkuttomasti... :D

tismalleen: samalla rahalla, yhden puskaparkin hinnalla, saa roppakaupalla oikeasti hyödyllisiä
ja toimivia tuotteita, tarkoittaen siis perusheraa ja maltoa.

toi t5 stak on toiminut mulla ainakin helevetin hyvin lihasmassaa on tullu huomattavasti lisää jä voimakin on kasvanu nopeemmin mut tosiaan pahan makusta se on :urjo:

devil666 sanoi:
toi t5 stak on toiminut mulla ainakin helevetin hyvin lihasmassaa on tullu huomattavasti lisää jä voimakin on kasvanu nopeemmin mut tosiaan pahan makusta se on :urjo:

joojajoo, ja tämä kaikki on varmasti just tän stakin ansiota... :david:

devil666 sanoi:

Eikös se pidä sisällään kreatiinia? Mitäs muuta? Veikkaan että teho perustuu pääasiassa kreaan...

Lueskelimpa yhden liikkeen sivuja (siis ei hyvänen aika):

"TEHONLISÄÄJÄ

Vahva anabolinen vaikutus ilman hormoneja!
1020 Animal Metoxy Stak

Hinta: 100.00
Nyt: 75.00

AMS:
1) Ohjaa ravinteet kiinteäksi lihasmassaksi rasvakudoksen sijaan.
2) Nostaa kasvuhormonitasoa 700%
3) Nostaa LH-hormoni tasoa 292%
4) Vähentää lihastapurkavia aineita verestä"

ojuni sanoi:
1) Ohjaa ravinteet kiinteäksi lihasmassaksi rasvakudoksen sijaan.

Tonhan perusteella vois syödä niin paljon kun haluaa ja ikinä ei kertyisi läskiä aika :anssi: Kauankohan menee nii koko suomesta ei saa enää lisäravinteita kun ne kielletään lailla, ja sit protskuja myydään pimeillä kujilla..........

devil666 sanoi:

Etkös sinä ole sama kaveri joka väitti, että vetopuvulla nousee tulos 100kg>150kg?

No ainakin väitteesi pitävät yhtenäistä linjaa.

Toi suomen versio eli Animal "Methoxy" Stak on aivan turha, mut siinä jenkki versiossa eli Animal Stak:ssä ilman Methoxyä saattaa olla jopa potkuakin se nimittäin sisältää kolmea eri prohormonia, en nyt tähän hätään muista mitä mutta kuitenkin... tietyskin laitonta suomessa...

tottahan se on, turhaan käydä kikkailee tollasilla kalliilla aineilla jonka vaikutukset on keksitty nii hyvän kuulosiks että saa sut ostamaan kyseisen sikakalliin tuotteen... Suosittelen vetää peruslinjaa, ei siihen lihaskasvuun ole oikoteitä, duunii duunii

Suositut

Back
Ylös Bottom