Angels and demons

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fuhrer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tätä on kyllä odotettu jo jonkin aikaa. Kirja oli todella hyvä, joten pakko se leffakin on katsoa, vaikka ei se samalle tasolle tule yltämään.

Musta tää oli kirjana parempi kuin Da Vinci -koodi. Ja tosi hyvältä näytti trailerikin, tällä viikolla näkeekin jo itse leffan..

^juuh, eli molemmissa pätkissä on pääosassa Hanksin näyttelemä Robert Langdon.
Angels and demons on periaatteessa jatko-osa Da Vinci koodille.

^juuh, eli molemmissa pätkissä on pääosassa Hanksin näyttelemä Robert Langdon.
Angels and demons on periaatteessa jatko-osa Da Vinci koodille.

Eivätkös ne oikeasti ilmestyneet juuri toisin päin, mutta Suomessa tajuttiin hypätä ilmiöön mukaan vasta jälkimmäisen kohdalla?

Eivätkös ne oikeasti ilmestyneet juuri toisin päin, mutta Suomessa tajuttiin hypätä ilmiöön mukaan vasta jälkimmäisen kohdalla?

Enkeleitä ja demoneita tuli vuonna 2000, Da Vinci koodi 2003. Mutta suomenkielisistä versioista da vinci tuli ennen enkeleitä ja demoneita.
Leffat tehään periaatteessa väärässä järjestyksessä siis.

Enkeleitä ja demoneita tuli vuonna 2000, Da Vinci koodi 2003. Mutta suomenkielisistä versioista da vinci tuli ennen enkeleitä ja demoneita.
Leffat tehään periaatteessa väärässä järjestyksessä siis.

Niin, eli ei ole jatko-osa vaan esiosa. Tai siis prequel, mikä se on suomeksi?

Itse leffa ei oikein kiinnosta, vaikka kyllä se varmaankin tulee katsottua kunhan on dvd:llä. En mainittavasti tykännyt kirjoista.

Noh millainen tuomi on tullut pakkislaisten keskuudessa elokuvalle? Mietin juuri, pitäisiköhän ensin lukaista kirja ja sitten vasta katsoa leffa. Da Vincin kohdalla katsoin leffan ensin ja sitten vasta kirjan. Se toimi hyvin, koska leffa oli ihan viihdyttävä mutta kirja 10 kertaa parempi. Eli jäin siis hyville mielin. :D

Nyt jos menen katsomaan leffan ensin ja se onkin superhyvä, ja kirjasta en pidäkkään niin perkele ja toisinpäin.

Noh millainen tuomi on tullut pakkislaisten keskuudessa elokuvalle? Mietin juuri, pitäisiköhän ensin lukaista kirja ja sitten vasta katsoa leffa. Da Vincin kohdalla katsoin leffan ensin ja sitten vasta kirjan. Se toimi hyvin, koska leffa oli ihan viihdyttävä mutta kirja 10 kertaa parempi. Eli jäin siis hyville mielin. :D

Nyt jos menen katsomaan leffan ensin ja se onkin superhyvä, ja kirjasta en pidäkkään niin perkele ja toisinpäin.

Oon lukenut molemmat kirjat ja nyt myös nähnyt molemmat leffat. Mun mielestä Angels & Demons on kirjana parempi kuin Da Vinci-koodi ja leffana oli huomattavasti parempi kuin Da Vinci. A&D on kirjoitettu paljon "leffamaisemmin", joten sekin vaikutti onnistuneempaan lopputulokseen elokuvana.
:4: annan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itse tykkäsin paljon :5:

Joo, Da-vinci koodi leffa oli kyllä mun mielestä kirjaan verrattuna aika shaibaa. Pakko toi on kuitenkin käyä kattomassa :).

Kävin roomassa viive kesänä ja tuli sattumalta pyörähdettyä kaikissa noissa paikoissa... elin iha täysillä mukana.

Intensiivinen ja hyvin kirjoitettu 4,5/5

Suositut

Back
Ylös Bottom