Ananas-kapselit

Mitäs ne muuten oli ne jotkut siitepölykapselit vai mitä ne oli, jota joskus myytiin TV-shopis? Muistaakseni ne vastas jotain kahta kiloo vihanneksist saatui vitamiinei ja puolen kilon lihast saatuu protskuu tms :)

Ehkä vähän :offtopic: mut tuli nyt vaan toi mieleen ni päätin avautuu.

Loppu.

Diuriteetti? Se ei varsinaisesti laihduttamista ole. Googlella selvisi ainakin että jos olet nainen, jolla on pidättämisvaikeuksia niin ei ananasta :down:

edit. Jakob sanoikin tuon jo

edit2. Eikö se ollut niin että siitepölykapseleissä oli suhteessa enemmän protskua kuin lihassa? Muutamaan kapseliin ei hirveästi massaa voi pakata tai sitten tiheys alkaa olla jotain omaa luokkaansa :materiapyörre:

Mä oon joskus vetänyt noita pari purkillista (en kerralla) ja voin rehellisesti sanoa, että kusetti kuin palokunnan hevosta.

Astro: "diureetti".

Eiköhän noi tv-shop ihmepillerit laihduta parhaiten kun kaataa ne kaikki neljästi päivässä lattialle ja poimii yks kerrallaan takas purkkiin...:david:

Originally posted by Tomi
Mä oon joskus vetänyt noita pari purkillista (en kerralla)

Tota... eiks tää kuuluis jo tonne roinapuolelle? Mä en ainakaan noihin mömmöihin koske, vetelen natuna vaan...
:david:

Diureettihan on vaan termi nestettä poistavalle aineelle. Esimerkiksi ananas toimii diureettina, samoin kahvi. Että jos ne on sun mielestä doping-aineita niin...

Jes mä käytän douppingia.
Eikö se kahvi poistettu joltain listalta tässä viime aikoina? ei nyt muistu mieleen, 40 asteen kuume on tekosyyni

Caffeine off banned list
17/09/2003

Among the key recommendations: caffeine and pseudoephedrine, an ingredient of the cold remedy Sudafed, are removed from the banned category.

<a href="http://www.news24.com/News24/Sport/More_Sport/0,,2-9-32_1417675,00.html" TARGET="_BLANK">Lähde</a>

Originally posted by Mike
No perkeles, siitähän on kiistatonta hyötyä, merkillistä että on poistettu.

Oli kuulemma kohtuutonta, että kun normaalin ihmisen elämään kuuluu kahvinjuonti niin urheilija ei saisi kohveeta nauttia.

Pseudoefedriini sitten kai vapautettiin sen takia, että tuntuu olevan kaikilla kestävyysurheilijoilla astma. Wonder why? :D

Originally posted by Mike
No perkeles, siitähän on kiistatonta hyötyä, merkillistä että on poistettu.

IMO kofut sun muut piristeet on yliarvostettuja suorituksen parantajina. Tarkoitan sitä, että vaikka ne tuovat lisätempoa treeniin, niin itse kilpailuissa niillä ei ole juuri merkitystä. Ainakin minulla on suorituksen aikana sen verran adrenaliiniä veressä, että ei taatusti väsytä. :evil:

Niin ja toisaalta olen kyllä juonut aina pelipäivinäkin kahvia pari kupposta, mikä on testien rajoissa ollut ennenkin sallittua. Muuten on kyllä päivä pilalla.

Aikooko joku nyt juoda pannullisen kahvia ennen 50 km hiihtoa tai kuulafinaalia, kun se kerran on mahdollista?

Originally posted by jamo
IMO kofut sun muut piristeet on yliarvostettuja suorituksen parantajina.
.....
Aikooko joku nyt juoda pannullisen kahvia ennen 50 km hiihtoa tai kuulafinaalia, kun se kerran on mahdollista?
Mielestäni (korjatkaa jos muistan väärin) joku "huippu-urheilija" (taisi olla suomalainen) jäi joku aika sitten kiinni kofeiinista. Arvo lähenteli kahvikupeiksi muutettuna yli kahtakymmentä. Kai siitä jotain hyötyä sitten on.

Originally posted by Haukka
Mielestäni (korjatkaa jos muistan väärin) joku "huippu-urheilija" (taisi olla suomalainen) jäi joku aika sitten kiinni kofeiinista. Arvo lähenteli kahvikupeiksi muutettuna yli kahtakymmentä. Kai siitä jotain hyötyä sitten on.

Olikos tämä se naisjuoksija joskus 90-luvun puolivälissä? Olikohan nimenä joku Minna Lainio tai jotain sinne päin?

Originally posted by edelbrock
Olikos tämä se naisjuoksija joskus 90-luvun puolivälissä? Olikohan nimenä joku Minna Lainio tai jotain sinne päin?
Hyvin mahdollista, että näinkin on käynyt. En osaa varmasti sanoa. Tapaus, jota tarkoitin, tapahtui viimeisen viiden vuoden sisällä.

Back
Ylös Bottom