Amon Amarth - Black Box, Helsingin Jäähalli 9.12.2019

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Amon Amarth heittää keikan Helsingin Jäähallin Black Boxissa 9.12.2019. Lämppäreinä toimivat Arch Enemy ja Hypocricy.

EV63085_7_768x470.jpg

Olipas kuuma keikka!

Kovat oli keikat! Tosin näitä nähty joka esiintyjältä niin monta että pitää nostaa yksi toinen asia esille.

Hevikansa ei minusta osoittanut ihan parastaan siinä kun sanotaan että löytyy se fiksuin ja paraskäytöksinen yleisö, ja yleistän tässä nyt yhden yksittäistapauksen perusteella joten lynkatkaa minut siitä sitten

Amon Amarthin keikalla siinä meidän edessä/vieressä kimpoili semmonen jalat altaan juonut melko iso tyttö joka häiritsi toki kaikkia. Mä sit sain tarpeekseni siitä ja menin ottamaan sitä hartiasta kiinni ja kysyin että onko sinulla kaikki hyvin. Tällöin mimmi se tarrasi minua aika lujaa kädestä siihen tyyliin että ei selvästi ole. Sanoin että sinun olisi varmaan parempi mennä tuonne ihan taakse katsomaan kun tässä sinä törmäilet ihmisiin kaiken aikaa. Hän katsoi mua silmiin ja sanoi vaan että auta mut pois täältä. Lähdin taluttamaan häntä sitten kohti salin takaosaa ja koetin huudella ihmisille että voisitteko antaa tietä, tämä tyttö voi todella huonosti. Kyllä aika moni antoi tietä kun näkeehän siinä selvästi kun suoraan edestä tullaan että mistä on kyse, mutta myös aika moni oli vaan tiellä siitä huolimatta niin että piti kädellä raivata tietä ja pyydellä anteeksi. Ilmeisesti se oma paikka on just niin helvetin tärkeä että ei voi puolta metriä siitä koettaa vähän sivuun mennä pieneksi hetkeksi.

Laitoin tämän mimmin istumaan portaille ja kyselin että pärjääkö siinä, ei meinannut kädestä haluta päästää irti mutta järkkäri siihen tuli onneksi sitten paikalle vihdoin. Sanoin että varmaan helpointa jos hän keräilee tässä itseään jos vaikka saisi jalat toimimaan ja kävelisi itse ulos, se olis heillekin helpoin ratkaisu. Näytti siltä että otti neuvosta vaarin vaikka rikoin siinä omaa sääntöäni, koska en pidä siitä että mulle asiakas neuvoo kuinka hoitaa työni kun olen järkkärinä ollut kohta suurimman osan elämääni.

Jälkikäteen eniten tässä mua sapetti että jos hän olis ollut edustavamman näköinen niin siellä olisi varmasti ollut 30 äijää valmiina jonossa auttamaan. Myös se, ettei löydy sen vertaa tilannetajua että antaisi tilaa kun tuodaan selkeästi heikossa hapessa olevaa ihmistä läpi, on minusta sellainen aivovammaisuuden muoto josta ansaitsisi avarin naamaan joka kerta.

KaaosZinen galleria keikan osalta:

Back
Ylös Bottom