Ammattikehonrakentajat ja lisäravinteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MohiZ
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään tietoa, miten paljon kilpailevat kehonrakentajat käyttävät näitä kaikkia lisäravinnefirmoilta löytyviä rasvanpolttajia, tehonlisääjiä yms.? Vai onko nämä tuotteet tarkoitettu lähinnä meidän amatöörien rahastukseen? Tai vastaavasti, onko jollain kokemusta siitä että nämä tuotteet ovat toimivia? Itse olen joitain kokeillut, mutta en sanottavaa vaikutusta huomannut. Toisaalta näin aloittelijana se tuskin olisi mikään ihme, vaikka tuote olisikin sinänsä toimiva.

Eli mitä mieltä olette?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rasvanolttajat

rasvanpolttajista voin ainakin sanoo sen verran että nimi sinänsä on aika harhaanjohtava.. nämä tuotteet eivät todellakaan pelaa siten että napit suuhun ja sohvalle makaamaan.. tuotteen vaikutus nousee lukemani mukaan parhaiten yhdistettynä sopivaan määrän aerobista liikuntaa.. rasvanpolttajia on erilaisia osa lisää termogeneesiä (elimistön lämmöntuotantoa), osa piristää, osa vähentää ruokahaluja...

käytetään normaalisti miinuskaloridietiillä dietin onnistumisen toteuttamisessa.

Eka viestini btw

Itselläni Kreatiini toimii erittäin hyvin. Kaverillani CLA aerobisen treenin yhteydessä sai miehen täysin läpimäräksi hiestä että noista kahdesta omintakeiset kokemukset ovat olleet positiiviset.

En usko, että käyttävät paljoakaan näitä lisäravinteita. Luulen, että ammattilaisilla on hiukan kovemmat lisäravinteet kuin meillä amatööreillä. Jos jotain kehonrakentajaa haastatellaan jossain lehdessä ja se kertoo lisäravinteistaan, niin en menis uskomaan sitä mitä se sanoo. Lisäravinteiden valmistajat ovat monesti heidän sponsoreitaan.

Ammattikehonrakentajia ei taida olla, Ammattilaiskehonrakentaja taitaa olla oikea nimike. Olen erittäin kriittinen näiden "rasvanpolttajien" kanssa, ainoastaan vihreä tee ja kofeiini nyt ovat semmosia jotka auttavat varmasti. Kehonrakentajat puhuu vaikka mitä, kunhan sponsori tykkää eli sen puoleen jos on photoshopattu jonkun naama johonkin mainokseen ei se sano, että se niitä valmisteita käyttää..

No eikö se niin mene, että kenen leipä syöt, sen lauluja laulat. Koko bodausskenehän pyörii melko pitkälle jauhofirmojen sponssaamana. Ja kai ne niitä sponssiensa jauhoja syö kun kerran ilmaiseksi saavat. Mutta samoihin tuloksiin varmasti pääsisivät jonkun toisenkin firman jauhoilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom