Ammantinvaihto

Liittynyt
26.8.2002
Viestejä
275
Vuosia olen ollut IT-alan duunissa ja työ ei ole koskaan tuntunut oikein omalta, sitä on vaan tullut jatkettua, kun on vuosien koulut käyty ja hyvä liksa. Silti tulee usein ajateltua, että "ei saatana, istunko koneen ääressä 65-vuotiaaksi, tätäkö haluan tehdä eläkeikään asti."

Löytyykös täältä porukkaa, jotka on tehneet radikaalimpia liikkeitä uravalinnoissaan?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan samaa miettinyt itsekin. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, ettei sitä rohkeutta alan vaihtoon kuitenkaan ole kuin sitten pakon edessä jos työt loppuu.
 
Tässä sitä mietitään koko ajan. Vaikea vain löytää mitään parempaa.
Vinkki: mene typottajaksi ;)
 
Itse olen ammatiltani talonrakentaja. Bykka hommat ovat ihan mukavaa puuhaa, mutta tulin kanssa siihen tulokseen, etten halua olla näisssä "paska" hommissa loppu elämääni (raksa äijät, tämä ei ole vittuilua. Itse olen vain liian neiti näihin hommiin).
Joten aloitin reilu vuosi sitten iltalukion ja tarkoitus on lähteä lukemaan Farmasiaa. Joten alan vaihto on koko ajan päällänsä.
Vaikka olen vasta 25-vuotias, alan vaihdon kannattavuutta joudun miettimään lähes päivittäin. Jos ja kun valmistun provisoriksi olen jo reilu kolmekymppinen. Ja elämän ehtoo poulella.
Missä iässä te muut olette vaihtanut alaa? Samanlaiset kokemukset lohduttaisi.
 
Täältä löytyy yksi tulevaisuuden uranvaihdosta miettivä mutta suunnitelmissa on nyt tienata rahaa, jotta joskus saisi vaikka ostettua jonkun asumuksen pienellä puusepän pajalla varustettuna.
 
Itse olen ammatiltani talonrakentaja. Bykka hommat ovat ihan mukavaa puuhaa, mutta tulin kanssa siihen tulokseen, etten halua olla näisssä "paska" hommissa loppu elämääni (raksa äijät, tämä ei ole vittuilua. Itse olen vain liian neiti näihin hommiin).
Joten aloitin reilu vuosi sitten iltalukion ja tarkoitus on lähteä lukemaan Farmasiaa. Joten alan vaihto on koko ajan päällänsä.