Aminohappotabletit ja -litkut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kokemusta ?

Onko hyötyä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon popsinu noita twinlabin aminofuel kapseleita. Hyödystä en osaa oikeen sanoo ku oon syöny niitä niin kauan et en muista oliko jotain eroo ennen niiden syöntiä. :rolleyes: Ainakin kaikki mahdolliset aminohapot niistä saa eikä se ainakaan huonoo tee....

Originally posted by Nitsku
Onko kokemusta ?

Onko hyötyä ?

Vedin naamaan parikymmentä mdoubleyou:n aminohappo litkuu ja mitään, ei siis mitään muutosta missään... paitsi tietysti lompakossa.

Originally posted by Nitsku
Onko kokemusta ?

Onko hyötyä ?

Mitä aminohappoja tarkoitat?

Jos tarkoitat vapaita aminohappoja, niin Glutamiini ja BCAA- eli haaraketjuiset aminohapot(leusiini, isoleusiini ja valiini) on potentiaalisesti hyödyllisiä ja niitä saattaa kannattaa syödä erillisinä valmisteina, vaikka heraproteiinissa etenkin bcaa-pitoisuus korkea onkin. Kukkaron salliessa.

Jos tarkoitat ns. peptidisidottuja aminohappoja - ei kannata.
Kunhan syöt proteiinia riittävästi.

BCAA:sta oli enemmänkin keskustelua vähän aikaa sitten - klikkaa searcia.

Originally posted by sledgehammer
Mä oon popsinu noita twinlabin aminofuel kapseleita. Hyödystä en osaa oikeen sanoo ku oon syöny niitä niin kauan et en muista oliko jotain eroo ennen niiden syöntiä. :rolleyes: Ainakin kaikki mahdolliset aminohapot niistä saa eikä se ainakaan huonoo tee....

Kaikki mahdolliset aminohapot saa ihan perusproteiinista.
Se tavoitteena noita EI kannata syödä.

Re: Re: Aminohappotabletit ja -litkut

Originally posted by S225T
Mitä aminohappoja tarkoitat?

Jos tarkoitat vapaita aminohappoja, niin Glutamiini ja BCAA- eli haaraketjuiset aminohapot(leusiini, isoleusiini ja valiini) on potentiaalisesti hyödyllisiä ja niitä saattaa kannattaa syödä erillisinä valmisteina, vaikka heraproteiinissa etenkin bcaa-pitoisuus korkea onkin. Kukkaron salliessa.

Jos tarkoitat ns. peptidisidottuja aminohappoja - ei kannata.
Kunhan syöt proteiinia riittävästi.

BCAA:sta oli enemmänkin keskustelua vähän aikaa sitten - klikkaa searcia.

Tarkoitin nimenomaan noita BCAA-valmisteita.

Oon joskus syöny jotaki BCAA+G tabletteja eikä tuntunu muualla ku nimenomaan lompsassa... oon vahvasti perusproteiinin kannalla... =)

Sitten vielä lisäkysymys.

Kun esimerkiksi nestemäisestä kreatiinista väitetään, että kreatiini hajoaa (tai jotain siihen suuntaan) nopeasti nesteisessä muodossa, niin miten on näiden aminohapponesteiden laita ?

Eli kumpi on parempi, neste vai tabletit ?

tabletit yäk ... :urjo: protskut ja sun muut ravinteet on mukavampia nauttia nestemmäisenä ja paremman makusia... no joo, tää on mun mielipide. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom