America's army

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voisiko joku neuvoa miten tuossa pelissä pääsee nettiin pelaamaan?pitääkö rekistöröityä johonkin,vai miten tää homma pelittää??en ole ennen netissä pelannut

Tästä uusimmasta 1.9 versiosta en tiedä, kun en ole vielä ehtinyt kokeilla. Mutta vanhemmissa piti ensiksi suorittaa se Training Course ja rekisteröityä sinne pelin sivuille.
All-Seeing Eye on hyvä ohjelma peliservujen etsimiseen.

no kokeilin pelata medal of honoria niin joku kutsu minut peliin mutta joka kerta kun oli liittämässä peliin,tuli connect timeout.pitääkö the all-seeing eye ohjelmassa tehdä jotain säätöjä??

joo kyllä kohta pitää ostaa xbox tai playstation 2:D pää tässä hajoaa kun nää laitteet vittuilee...

Niitä koneita pitää osata käyttää :thumbs: Itellä ei mitään ongelmia esim.kyseisten pelien suhteen!

:offtopic: Jackass82, sähän voit mulle kauppaa sun R9600, ku ostat konsolin :D.

Ei mitään harjotuksii tartte suorittaa, jos pelaa epävirallisilla servuilla. Virallisilla servuilla sitte, jos vaikka snipukurssi ei ole läpästy, niin snipuks ei myöskään ole mitään asiaa.
Sit niistä servuista, siinhän on ihan täydellinen sisään asennettu servunhakuzydeemi, et miks turhaan käyttää ASE:ta? Kyllä silläki tosin löytää.

ps. korjatkaa, jos oon väärässä, downloadasin ton vast eilen:piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Dachar
Vähän offtopic mutta ärsyttävää ku 1.9 on tullut sitten maksulliseksi, prkl ! :)

Eikä ole! Se on ilmainen peli.
Jos olet siitä maksanut sua on huijattu tai olet ottanut sen CD version missä ne polttaa sen sulle ja siitä ottavat "käsittelykulut".

Tarkistin. America's Army: Operations Full Version 1.9 maksaa americasarmy.comissa 5.95$. Vapaasti imuroitava on America's Army: Operations v.1.9.0 eli ei vissiin ihan sama.

Mulla on toi "Americas Army: Operations Full Install Windows (1.9) " eikä maksanu mitään joten mitäs nyt sitten luulet noissa olevan erona?

Ostitko sinä ton 5.95$ ?

Kävin tuossa eilen imuttelemassa America's army V1.9 ja tarkoitus olisi alkaa tuota vääntämään, kun CS alkaa maistua puulle.
Ymmärsin että AA:n sivuilla ei tarvitse rekisteröityä, jos pelaa epävirallisilla servuilla. Kokeilin kyllä AA:n sivuilla rekata, mutta mitään vastausta ei sähköpostiin tullut, vaikka AA:n sivuilla muuta väittävät, eli homma kusee, koska en pysty uutta nimimerkkiä tekemään, koska sähköpostiosoite on jo niiden mielestä käytössä. En jaksa rekkaamisen kanssa enää tapella, joten aattelin tyytyä noihin epävirallisiin servuihin.
Tarvitaanko rekkaamista jos tosiaan aikoo pelata ainoastaan epävirallisilla servuilla? :)

täältä delta force black hawk down multiplayer demo..
niin minä tein ku alko CS kypsyttämään.. :thumbs:

edit- kannattaa muten kattoa tuolta sivuilta se Joint Operations traileri..hyvältä näyttää, meitsi ainakin ekana lat...siis ostamassa tuon ku se ilmestyy..:)

Osaaka joku auttaa kun on vähän ongelmia tuon uuden special forcesin (2.0) kanssa. KUn yritän yhdistää jollekin servulle niin tulee vain jokin loading map lappu ja joudun takaisin alkuvalikkoon. Kaikki mapit pitäis kyllä löytyä.:(

Pelaileekos moni vielä täällä tätä peliä?
Itse pelailin joskus 5 vuotta sitten ja nyt imuroitumassa America's Army 3.
40% ladattu ja koko oli yli 4000mb :D

Pelaileekos moni vielä täällä tätä peliä?
Itse pelailin joskus 5 vuotta sitten ja nyt imuroitumassa America's Army 3.
40% ladattu ja koko oli yli 4000mb :D
Itse olen AA:ta pelannut kolmisen vuotta ja rahaakin tienattu. Americas Army 3 on pelkkä iso läppä, ainakin tässä vaiheessa peli on erittäin hidas, kaatuva etc.. En suosittele kenellekkään sen asentamista toistaseksi. Saa nähdä miten nopeasti tuohon tulee korjaavia päivityksiä.

Suositut

Back
Ylös Bottom