Melkosta paskaa. :D Sopii kyllä tavallaan tuotteen (halpis-)imagoon, mutta silti vois olla pikkasen "hiotumpia" noi videot, eikä pelkkää loisteputkivalojen loisteessa kuvattua ad-libbiä, toi kun näyttää siltä että tyyliä ei ole välttämättä valittu tietoisesti.
Tai jos se on tietoinen valinta, niin sitten on epäonnistuttu välittämään semmonen "räkäposkella ja ylpeydellä"-fiilis ja jää hiukan epävarma tunne siitä, että mitähän v*ttua tässä nyt koitetaan sanoa.
Ja "punk-ass-bitch"-ei kuulosta mainoksessa hyvältä, paitsi tietysti vantaalaisten lähiögangstereiden mielestä, tehokeinona olisi parempi ollu "bleepata" ne kuten jossain kohdin olikin.
Hauskaahan toi kyllä oli, ei siinä mitään.
En tiedä kenen idea on alunperin ollut, mutta kokonaisuudessaan hyvä veto mainostajalta lähteä "sisällön tuottajaksi" se on varsin trendikästä nykyään.