Alottelija kaipaa neuvoja 1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gelmu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tääl olis tarpeen henk.kohtaset neuvot. Tietooha löytyy, vaikka kuinka ja paljon, mut suora info kokeneilt o paras meikkiksel. Oon ain ollu hiuka sellane kyllästyjä tyyppi, siks kaipaisinki perseel potkintaa. Jätkäkamust ei oikee irtoo mitää kannustavaa. :itku: Meitsil o kovapala yksi porskuttaa ettepäi. Jees, mut asiaa.

Mu viikkokuvioo kuuluu 3xpuntti(yläselkä/käsivarret,jalat,rinta/olka+ vattat joka kertta), 2-3krt bodybalance(aivan kokussa, otan ns.palautuksen) ja 5krt aamulenkki 40min.(165cm, 56kg) Ny o menos lepo viikko sit puolee vuotte ja tää tuntuu kauheelt, mut ny e murehdi mittä vaa otan väkisi rennost. :D

Eka homma mikä pitäs saad kuntto o jääkaappi. Oon pitän ruokapäiväkirjaa ja laskeskellu hiilarei ja protskui(1,8g/painokg), mut o aika vaativaa hommaa. Oon valmis kuiteski tekkee sitä, ku tuloksii olis ny SAATAVA syksy aikan. Sitä hiilari määrää vaa mieti, mikä olis hyvä. Ajatteli ny keskittyy voimaa hankintaa, ku alottele ny ns. tosissani ekkaa kertta. Olisko sellane 2000kcal/pvä ok toho liikunta määrää. Saa antaa mahd. paljo infoo ja ideoi ruokapäiväkirja pitoo ja ruokatottumuste muuttamisee. Kaikki tietotaito olis kohallaa! Ja nyt aamupalalle!

Ei millään pahalla, mutta kirjoittaisitko saman suomeksi, niin voitais koittaa auttaa sua jotenkin? :)

Yritetää! ;D Kaikki o pääs hiuka sekasi, ni eipä se ulosantikaa kovi selkeet voi olla. En tie tuntuu, et tarvisi oikee personal treineri, ku ei jaksas ite miettii. Nyt ei tunnu pää toimiva halutul taval, pittää odotel, et alkaa raksuttaa taas.

Heittelen ny sitä mukaa tekstii, ku tulee mielee.. Mikä pitäis olla kalorien määrä päivässä, et jaksaa painaa ilma, et väsymys iskee niin ku ny o käyny välil? Entä hiilareiden ja proteiinien suhde? Järkevintä mun olis nyt varmaan ensin keskittyy tohon voiman saantiin saatikka painonpudotukseen, eikös vaan? (Pää o nii täynnä kaikkee mihi haluisi saad vastauksii ettei tie mitä kysyis.) Tarkotuksen o saada aikaseks sopusuhtanen ja timmi pakkaus. Millaset tavotteet voisi asettaa itelleni täks syksyks eli mikä olis realistist?

Voipi olla etten tän selkeempää kykene täs tilassa! :D

Noniin, katsotaanpas:

Eli käyt siis salilla 3krt/vko, Body Balancessa 2-3 krt/vko ja aamulenkillä 5krt/vko, ja voimaa pitäisi saada? Siinä tapauksessa sanoisin, että 2000 kcal/pvä ei oikein riitä, tuota liikuntaa kun tulee sinulla kuitenkin aika lailla. Esim. itse pyrin syömään nykyään 2500 kcl/pvä (läheskään aina en tosin siihen pääse...), ja käyn 3-4 krt vkossa salilla ja kerran vkossa teen kovan aerobisen (spinning tai combat mix), ja siihen päälle sitten hyötyliikunnat kävellen/joskus pyöräillen, satunnaiset kävelylenkit jne. Olen tosin jonkin verran sinua painavampi, 162 cm/n. 65 kg, mutta toisaalta en kyllä ole missään fitnesskunnossa (todellakaan) :hyper: :rolleyes:

Sanoisin, että vähintään 2200-2300 kcal kannattaisi syödä/vrk, mutta kokeile itse, mikä tuntuu hyvältä. Jokainen kun on mitä suurimmassa määrin yksilö näissä jutuissa.

Saliohjelmastasi sen verran, että itse en pysyisi tekemään selkää ja hauiksia saman päivänä, mutta jos se sinulle sopii, niin go for it! :thumbs: Kokeilemisen arvoinen kolmijako on myös rinta/selkä - jalat - olkapäät/käsivarret, tuota olen itse muutamaankin kertaan toteuttanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom