Ihan yhtälailla ku ilmankin kevennystä, eli kannattaa.

Okei sitä minäkin, oon vaan jostain syystä jumiutunut tekemään aina samalla tavalla.

Vielä toinen kysymys: Huomasin että mulla on oikea hauis peilistä katsottuna isompi kun vasen. Onko normaali ilmiö oikeakätisellä vai pitäiskö vasemmalle tehdä jotain ylimääräistä jumppaa tms...? :face:

Okei sitä minäkin, oon vaan jostain syystä jumiutunut tekemään aina samalla tavalla.

Vielä toinen kysymys: Huomasin että mulla on oikea hauis peilistä katsottuna isompi kun vasen. Onko normaali ilmiö oikeakätisellä vai pitäiskö vasemmalle tehdä jotain ylimääräistä jumppaa tms...? :face:

Onko ero oikeesti suuri? Onko oikea hauis isompi kuin vasen vai onko se vain vähemmän pieni? Pienet erot ovat täysin normaaleja, ja etenkin vielä alkutaipaleella ollessa ne voivat hyvinkin korjautua ajan myötä. Pidä huoli, että molemmille puolille treeni olisi kuitenkin tasapuolista, ja mee heikomman puolen ehdoilla.

Itellä kans sama toispuoleisesti eli vasen hauis isompi vaikka olen oikeakätinen. Oli selkä kans epäsymmetrinen oikea puoli oli ylhäältä leveämpi kuin vasen, se korjaantu kyllä parempaan päin kun keskityin huonompaan puoleen sillälailla että alotti aina esim kulmasoutu kp:lla aina huonomalla puolella ja saman verran toistoja vaikka vahvemmalla puolel menis enemmän, mutta hauiksessa menny vaa huonompaan suuntaan? Silloin kun huomasin ton ja rupesin kiinnittää huomiota ero ympärysmitassa oli 1,5cm ja nyt 2cm? :D

Itellä kans sama toispuoleisesti eli vasen hauis isompi vaikka olen oikeakätinen. Oli selkä kans epäsymmetrinen oikea puoli oli ylhäältä leveämpi kuin vasen, se korjaantu kyllä parempaan päin kun keskityin huonompaan puoleen sillälailla että alotti aina esim kulmasoutu kp:lla aina huonomalla puolella ja saman verran toistoja vaikka vahvemmalla puolel menis enemmän, mutta hauiksessa menny vaa huonompaan suuntaan? Silloin kun huomasin ton ja rupesin kiinnittää huomiota ero ympärysmitassa oli 1,5cm ja nyt 2cm? :D

Tumputa toisella kädellä välillä :)

Onko ero oikeesti suuri? Onko oikea hauis isompi kuin vasen vai onko se vain vähemmän pieni?
Repesin. :D Ehkä toimistotyöläisnaisten mittapuulla isompi, useimpien täällä kirjoittelevien mielestä varmaan vähemmän pieni. :D Ei ero ole kovin suuri, mutta sen verran että tarkemmin katsoessa sen kyllä ainakin ite huomaa. Voiman puolestakin vasen käsi tuntuu ehkä aavistuksen heikommalta, tosin teen harvoin mitään yhden käden liikkeitä niin en hirveen tarkkaan osaa sanoa.

Usein sanotaan että dieetillä ei pysty kasvattamaan lihasta / parantamaan tuloksiaan. Katsoin tämän viikon Jutta ja puolen vuoden superdieetit -ohjelman ja siinä ollut sälli paransi salituloksiaan tuntuvasti samalla kun dieettasi yli 30 kiloa painoa pois puolessa vuodessa. Miten se oikein on mahdollista - onko Jutalla ja Bullilla joku salaisuus tässä? Tollainen ihme kiinnostaisi kovasti ku oon vähän samanmoisen urakan edessä.

Usein sanotaan että dieetillä ei pysty kasvattamaan lihasta / parantamaan tuloksiaan. Katsoin tämän viikon Jutta ja puolen vuoden superdieetit -ohjelman ja siinä ollut sälli paransi salituloksiaan tuntuvasti samalla kun dieettasi yli 30 kiloa painoa pois puolessa vuodessa. Miten se oikein on mahdollista - onko Jutalla ja Bullilla joku salaisuus tässä? Tollainen ihme kiinnostaisi kovasti ku oon vähän samanmoisen urakan edessä.

Aloittelija.

Bodauksen alottelu!

Terve. Olisin alottelemassa bodauksen ja tarviisin vähä neuvoja koska en tiedä asiasta paljoo. Oon melkei vuoden treenannu voimaa ja oon 186cm pitkä ja painan alta 98kg eli ylipainoa on reippaasti. Joten ku tuolla puhutaan et syö enemmän ku kulutat ni pitäiskö nyt kuluttaa enemmä ku syön et rasvan tilalle tulisi lihaksia? ja kannattaako tommosia roteiini juomaa ottaa reenin jälkee? Kiitos näi etukätee:rock:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Meinasin ostaa rannesiteet nyt kun nuo ranteet sillon tällöin kipuilee (vasen lähinnä). Aiheuttaja varmaankin punnerrusliikkeet. Voisi heivata rannetuelliset hanskat veke kokonaan kun ovat taas hajoamassa enkä oikeastaan noita hanskoja koe tarvitsevanikaan.

Saattaa kuulostaa ehkä tyhmältä kysymykseltä, mutta onko noilla rannetukien pituuksilla mitään väliä suhteessa siihen, että kuinka paksu ranne on? Itselläni on ranteet nääs mallia neiti eli ympärysmitta 16cm ja pirun ohuet. Mitkähän olis sopivanpituiset tuohon jos tästä netistä pistelen tilausta? Katselin että "uudenveroisena" ois ainakin ollut Titaniumia 45cm+tarra, onko ok?

Mitä suurempi suhteellinen rasvamassa pudotettavana verrattuna lihasmassaan niin kyllä pystyy. Kehon suuri rasvamassa antaa kuitenkin alkuun melko rajattomasti energiaa kehon perustoimintoihin vaikka itse ravinnosta saatava energia olisi kuinka vähäinen, sen ravinnon energian sitten ajoitat fiksusti tukemaan lihaskasvua niin vóila.

Tässä kyseisessä keississä vaikuttaa myös suuresti lihasmuisti. Kaverillahan oli salitreeni tausta.

Terve. Olisin alottelemassa bodauksen ja tarviisin vähä neuvoja koska en tiedä asiasta paljoo. Oon melkei vuoden treenannu voimaa ja oon 186cm pitkä ja painan alta 98kg eli ylipainoa on reippaasti. Joten ku tuolla puhutaan et syö enemmän ku kulutat ni pitäiskö nyt kuluttaa enemmä ku syön et rasvan tilalle tulisi lihaksia? ja kannattaako tommosia roteiini juomaa ottaa reenin jälkee? Kiitos näi etukätee:rock:

Ei se proteiinijuoma oo välttämätön, jos pääset ruokailemaan melko pian treenin jälkeen. Sinuna siistisin ruokavaliosta ylimääräiset herkut pois (jos sellasia tuppaat syömään ) ja treenaisin kovaa niin eiköhän se painokin putoa :)

Meinasin ostaa rannesiteet nyt kun nuo ranteet sillon tällöin kipuilee (vasen lähinnä). Aiheuttaja varmaankin punnerrusliikkeet. Voisi heivata rannetuelliset hanskat veke kokonaan kun ovat taas hajoamassa enkä oikeastaan noita hanskoja koe tarvitsevanikaan.

Saattaa kuulostaa ehkä tyhmältä kysymykseltä, mutta onko noilla rannetukien pituuksilla mitään väliä suhteessa siihen, että kuinka paksu ranne on? Itselläni on ranteet nääs mallia neiti eli ympärysmitta 16cm ja pirun ohuet. Mitkähän olis sopivanpituiset tuohon jos tästä netistä pistelen tilausta? Katselin että "uudenveroisena" ois ainakin ollut Titaniumia 45cm+tarra, onko ok?

Kannattaisi varmaan vahvistaa niitä ranteita eikä käyttää remmejä. Eli poista ongelman syy.

Kannattaisi varmaan vahvistaa niitä ranteita eikä käyttää remmejä. Eli poista ongelman syy.

Millä niitä ranteita oikein vahvistetaan kun tuossa ranteessa kumminkin on vain nippu verisuonia ja jänteitä? Ei lihaksia jotka harjoittamalla vahvistuisi. Lähinnä sitten käsivarret stabiloivat rannetta.

Noi titanin titaniumit on kyllä hyvän oloiset, kaveri semmoiset juuri viikko sitten hankki. Itellä titanin thp siteet ja neki pelittäny jo vuosia, kerran alkoi olla pitovaikeuksia tarranauhassa kulumisen takia, mutta suutari laittoi kympillä uudet joten taas toimii :)
Tuo 50 cm mitta on oikein passeli

No ensinnäkin ei sen läskin tilalle plussakaloreilla lihasta tule, vaan sitä läskiä tulee lisää samalla kun myös lihasta alkaa tulla. Jos kovastikkin on tuota ylipainoa niin suosittelisin ensin diettaamaan sen ylimääräisen painon pois, jonka jälkeen sitten maltilliset plussakalorit ja bodytyylistä treeniä. Tietysti tuo palkkari olisi aika hyvä olla, muttei tietenkään välttämätön.

Olen treenannut nytten 3+1 jakoisella 6kuukautta (4krt/vko) nytten kun hyvät kelit ovat taas tulleet Suomen maahan niin on aika lisätä painonpudotuksenkin kannalta aerobista 2-3sta kerrasta viikkoon 4-5kertaan viikkoon ja samalla tiputtaa salitreenejä 4:stä 3:n. Mitäs veikkaatte toimisiko tällöin parhaiten 1-jakoinen 3x viikkoon vaikkapa ma , ke , pe?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom