Voitko laittaa aluksi vaikka jonkun esimerkin päivän syömisistäsi? Mittojen perusteella kyllä erittäinkin hoikassa kunnossa olet ja ainakin omasta mielestä pelkkä vatsalihasten ja kylkiluiden näkyminen ei ole mikään rantakunto. Jos ei todellakaan mahdollisuutta salille ole, mikä jotenkin kuulostaa 16-vuotiaalla erikoiselta, niin onko edes mahdollisuutta hankkia kotiin hieman kuntoiluvälineitä?
Aamiainen yleensä:
Vihreää teetä, mustikkakeittoa macalla, ruisleipä tai tonnikalavoileipä tai puuroa, +kaiken maailman vitamiinit, kalanmaksaöljy ja floradix
Seuraavaksi syön klo 15.00 jälkeen:
Jotain kotiruokaa, useimmiten perunoita ja lihaa, tai riisiä, kanaa, kalaa tms.
Tunti kaksi ruoan jälkeen:
Vihreää teetä ja juustoa
Illalla:
Vihreää teetä, päivällä ollutta ruokaa lämmitettynä
(Viikonloppuisin myös jotain makeaa)
Ja kyllä siis olen ihan suht hoikassa kunnossa, eipä kukaan ole läskiksi sanonut. Mutta siis maha kun on.. Noh tuollainen mikä on, ei siis yhtään timmi, jonka toivoisin olevan.
Kotona minulla on vain kahvakuula, selätin ja isännän vanhat käsipainot jotka painavat synnin :D
- - - Updated - - -
Voisit myös kertoa päivän syömisien lisäksi millaisia liikkeitä olet käyttänyt tähän asti reenatessasi. Kun mainitsit, ettei tuloksia näy, oletan että olet jonkinlaista reeniä tehnyt. Oletan myös, että rantakunto tarkoittaa sitä että saisi vähän lihasta luiden ympärille, koska tuosta painosta ei todellakaan kannata lähteä karsimaan
Ihan perusliikkeitä kuten lankkua, punnerruksia, kyykkyjä, vatsarutistuksia jne.
Olen kokeillut myös HIIT treeni muotoja ja pilatesta jonkun aikaa.
Juuri siä lihasta olisi mukava saada, kuitenkin rasvaprosenttia olisi myös mukava alentaa että ne tämänhetkisetkin lihakset näkyisivät vatsan alta.