Aloittaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja remain
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Olen kiinnostunut mma:ta ja haluaisin harrastaa sitä.
Ongelmana on se, että olen todella huono ottelemaan, joten en pärjää kenellekkään.
Niinpä sparraus olisi turhaa silloin. Kehittyvätkö minun kamppailu/taistelu taitoni harjoituksissa vai kannattaako minun haaveilla jostakin muusta?

Ei todellakaan kehity, kaikki pysyvät aina ja ikuisesti sillä tasolla jolla ovat aloittaessa. Olet varmaan kuullut aikojen saatossa kuuluisan sanonnan "Lahjattomat treenaa", joka tarkoittaa juurikin sitä, että jos ei ole seppä syntyessään niin ei se kannata ollenkaan. Itse suosittelisin keskittymään johonkin toiseen taistelulajiin, kuten taitoluisteluun.

Ei todellakaan kehity, kaikki pysyvät aina ja ikuisesti sillä tasolla jolla ovat aloittaessa. Olet varmaan kuullut aikojen saatossa kuuluisan sanonnan "Lahjattomat treenaa", joka tarkoittaa juurikin sitä, että jos ei ole seppä syntyessään niin ei se kannata ollenkaan. Itse suosittelisin keskittymään johonkin toiseen taistelulajiin, kuten taitoluisteluun.

Tonttu! :)

Siellähän ne taidot karttuu, kun pääset mukaan. Eihän muuten treenejä pidettäisi. Kaikki ovat olleet aloittelijoita. Kohta huomaat, että voitat sen -20kg heikemmän pikkuveljesi. :)

Älä kysele vaan ilmottaudut treeneihin vaan! Ei tartte olla edes ihmeellisessä kunnossa kun aloitat. Se miten sitten treenaat siivittää kehitystäsi.

Kantsii ehkä ennen mahdollisen peruskurssin alkamista käydä ahkerasti punttisalilla ainakin muutaman kuukauden ajan, jotta lihakset ovat sitten kurssilla tarpeeksi kehittyneet. Niitä ei kulemma siellä treenata, vaan ne pitää olla treenattuna valmiiksi. Cardioo tulee sit kurssin aikanakin, mut nyt ensin punttikselle!
Paljon oot muuten otellut?

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom