Aloittamassa HIIT-treenejä

Moro, itse olen 15v poika, ja on pikku hiljalleen alkanut kunto laskemaan (=alkanut dataamaan). Nyt kuitenkin kelasin, että voisi alkaa lenkkeilemään ja sitä kautta parantamaan kuntoa. Oen abouttirallaa 175 cm pitkä, ja painoa semmonen 58kg. Pari kk sitten koulussa meni 3000m aikaan 13m15s, mutta siihen jo täytyi pistää kaikki voimat ja olin täysin kuollut sen jälkeen. Pari pvä sitten vedin 8km lenkin, meni 50 min, mutta täyti pitää siinä keskivaiheilla 5min tauko. Nyt olen miettinyt, tuo HIIT saattaisi olla parempi itselleni, en kun jaksa aamulla mennä tunnin lenkille, joten tuommonen 10-15 min HIIT ( sis. lämppä ) olisi varmasti mieluisampi. Ja nyt kun on kesällä aikaa, niin mikäs ettei. Salilla en käy vielä, mutta joskus ensi vuonna olisi tarkoitus aloittaa käydä.

Olen sen verran "uusi", etten edes kunnolla tiedä minkälaista ohjelmaa pitäisi vetää. Ajattelin, että MA,KE ja PE vetäisin heti aamusta tyhjään vatsaan HIIT:n, ja sitten lauantaina joskus illalla/yöllä vedän tunnin lenkin. Olisikos tossa mitään ideaa? Ruokavalio on vähän niin ja näin, en syö paljoakaan mitään herkkuja, mutta tulee vedettyä ruokaa vähän "silloin kun huvittaa".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom