Almost Human (FOX)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

TML

Works for me.
VIP
Ikä
40
Sattui silmään tälläinen TV sarja. Viisi jaksoa on tullut ulos jenkeissä, ja ensimmäisen ehdin katsomaan. Varsin hyvä "semi-scifi" sarja, eli kun se on vain reilu 30 vuotta tulevaisuudessa.

Lyhyesti ideana on että jokaisella poliisilla on tulevaisuudessa parinaan androidi. Eipä siinä paljon muuta tarvi selittää.

"In a not-so-distant future, human cops and androids partner up to protect and serve."

In 2048, the uncontrollable evolution of science and technology has caused crime rates to rise an astounding 400%. To combat this, the overwhelmed police force has implemented a new policy: every human police officer is paired up with a lifelike combat-model android.

Almost Human is an American science fiction/crime drama that premiered November 17, 2013 on Fox for the 2013–14 U.S. network television schedule. The series was created by J. H. Wyman for Bad Robot Productions and Warner Bros. Television. Wyman, Bryan Burk and J. J. Abrams are executive producers.

MV5BMzQ1NDQ3MjUxOF5BMl5BanBnXkFtZTgwMTY2MDczMDE@._V1_SY317_CR0,0,214,317_.webp

IMDB 8.4/10

Suosittelen kyllä ainakin tsekkaa pilotin jos yhtään tälläinen kiinnostaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ensimmäiset kolme jaksoa olen katsonut ja ihan hyvältä vaikuttaa toistaiseksi. Toivon vain, ettei tämä jämähdä semmoiseksi tasapaksuksi tulevaisuuden poliisisarjaksi, jossa jokainen jakso on erillinen tarinansa, kuten noissa poliisisarjoissa yleensä.

Edit. Semmoinen Deus Ex -fiilis sarjassa.

Heh, aattelin et pitäis tehdä tälle ketju, mut TML ehti ensin :)

Oon katellu, oon tykänny. Toivottavasti taso pysyy jatkossakin. Hyviä scifi-sarjoja ei turhan paljon ole.

Meitsi diggailee tekniikan fanittajana tosta miten noi on käyttänyt mielikuvitusta lähitulevaisuuden tekniikan osalta. Ei mitään överiä, vaan ihan realistista.
Sama homma. Pisti silmään tässä että oli semmosia pieniä fiksui hommii. Esim. sen sijaan että heitetään pussi päähän, niin ammutaan tommonen silikoni tms. naamaan :D Sit vaa puhkoo hengitysrei'iän siihen.

Back
Ylös Bottom