Allposters.com

Ikä
57
Zekkailin allpostersissa julisteita.. perhana kun oli upeita. Taidan laittaa tilaukseen pari. Autotallin seinään tulee Ali-Liston matsista juliste, oli cool. Mutta oletteko tilanneet sieltä julisteita? Miten homma toimii käytännössä?

Zekkailin allpostersissa julisteita.. perhana kun oli upeita. Taidan laittaa tilaukseen pari. Autotallin seinään tulee Ali-Liston matsista juliste, oli cool. Mutta oletteko tilanneet sieltä julisteita? Miten homma toimii käytännössä?

Viime viikon perjantaina saapui meikäläiselle tuubi. N. viikko meni tilauksesta, ehkä 1,5. En muista tarkkaa tilauspäivää.

Juliste oli 140cm x 100cm kokoinen, ja oli jätetty suomen postin toimesta(päältä avattava kansi-mallinen laatikko) pystyyn niin, että pahviputken sisällä ollut juliste olisi tuhoutunut sateessa. Tai joku olisi vain huvikseen voinut sen napata mukaansa.

Itse allpostersin puolesta kaikki meni kuten pitääkin, ja postikuluthan eivät olleet mitään. Taisin 6 euroa maksaa yhdestä saksasta tulleesta julisteesta.

Hyvin pakattu.

Sieltähän saisi kehystettynäkin.. mutta hinta pompsahtaa. Taitaa olla parempi kehystää ite. Postereita pällistellessä tulee runsauden ongelma, on jo vaikea valita että minkä ottaa. Mutta parempi liikaa kuin liian vähän tarjontaa.

Olen tilannut, eka juliste tuli muutamassa päivässä, toinen tilaus lojui tullissa viikkoja. Tilaan pian uudestaan ja suosittelen.

Tuossa maksutus systeemissä on että visa ja master-/eurocard käy niin ajaako visa electron saman asian. Eli voinko tilata electronilla? Tietoa?

Pari kertaa oon tilannut tuolta ja toimii ku junan vessa. Vittumaisinta oli juurikin tuo valinnan vaikeus. Posti-Pate tuo julisteputken ovelle.

Hitto. Valinnan vaikeus. Mutta nyt löytyi. Paitsi, tilaamani koko maksaa 148€. Onko kukaan ikinä saanut tuolta tuhottua pakettia ym? Ei viitsi hassata 150€...

Mulla sai tuubi kerran pahaa kylkeen. Oli ulkoa päin katottuna vaan pieni painauma. Julisteeseen pieni painauma oli jättänyt ihan törkeen ikävän jäljen oikeestaan koko julisteen matkalle. No.. Tossa seinällä toi tällä hetkellä killuu. Tussilla ja kehyksillä teki ihmeitä!

Toimittajaa ei moisesta voi kyllä moittia.. Ja olishan sen julisteen voinu toisaalta palauttaa, mut ei jaksanu nähä vaivaa.

Tuli just pari viikkoa sitten lähetys tuolta, ja yksi julisteista oli reunoista ihan kurtussa. Laitoin allposters:iin mailia. Lupasivat lähettää uuden julisteen samantien. Yllättävää oli, että tuhoutunutta julistetta ei tarvitse palauttaa. Mailissa luki vielä, että voit tehdä sille mitä haluat, uskomme, että tuote on viallinen. Aika tosi kivasti hoidettu mun mielestä, tilaan kyllä tulevaisuudessakin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom