All Starssin tuotteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BigBoi
  • Aloitettu Aloitettu
Niin eli kysymys kuuluu että onko noi tri plex ja zell tech II niin hyvä yhdistelmä kun väitetään eli kannattaako ostaa ihan kokeilun kannalta... En viitsisi ostaa turhaan...!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai ne on training loadereita ja palautumisjuomia siinä missä muutkin. Yleinen mielipide taitaa olla että ne on kalliita mut kun vertailee ni kannattaa kattoo mitä ne on syöny. Ainakin toi Tri Plex -palautumisjuoma on aika hyvin vitaminoitu yms...

Aika kovaa hintaa niistä pyydetään. Enkä vielä ole unohtanut sitä uskomattoman typerää mainoskampanjaa, jonka avulla ne tuotiin Suomen markkinoille. Oliko se nyt "5 kiloa puhdasta lihasmassaa 2 viikossa" tai jotain sinne päin ?

Perkele kuitenkin...

Originally posted by Nitsku
Aika kovaa hintaa niistä pyydetään. Enkä vielä ole unohtanut sitä uskomattoman typerää mainoskampanjaa, jonka avulla ne tuotiin Suomen markkinoille. Oliko se nyt "5 kiloa puhdasta lihasmassaa 2 viikossa" tai jotain sinne päin ?

Niin olen samaa mieltä ton hinnan kanssa sen takia ajattelinkin kysyy koska toi on aika kova hinta jauhoista mutta jos ne toimii niin se on eri asia mutta en viittis heittää rahaa kaivoon turhaan...;)

Mulla on ollut Tri Plex käytössä 1,5 vuotta ja kokemuksesta voin ainakin suositella palautusjuomana. Ihan hyvän makuistakin, mutta onhan se aika hintavaa... Nyt pidän pientä breikkiä Tri Plexistä ihan vaihtelun vuoksi kokeillessani muita tuotteita, mutta otan sen taas käyttöön pika puolin...:)

Tri Plexiä en ole kokeillut.

Zell Tech II toimii ainakin mulla. Ko. aine on ensimmäinen lisäravinne, jonka vaikutuksen olen itse selvästi havainnut.

-Sumu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom