Alkoholista vapautuva energia!?

rintafile

Stifmeister
Ikä
40
Noniin, elikkä jos tykkää välillä nautiskella pikkasen ööliä, niin tässä olis yks pähkinä, joka mua on vaivannu jo jonkin aikaa. Eli: alkoholin sisältämä energiahan ohittaa aineenvaihdunnassa muut ravintoaineet ja alkoholia käytetään ekaks energiaks. Ja mitä tää käytännössä tarkottaa, on mun kyssäri. Eli jos on viinaa veressä niin sama mitä sä syöt, niin sitä ei muka käytetä hyväks? Tai käytetään "toissijasesti"? Duh? No mitäs niille hiil, prot, rasv sitte käy? Muuttuu läskiks!? Toivottavasti ei! Valaiskaa tyhmää! Me dunno! Paras juttuhan olis olla juomatta... mutta, mutta... niin... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siitä se kuuluisa kaljamaha tulee.

Pitempään ku dokaa, alkaa kyllä jammu ku jammu laihtumaan ku ruoka ei enää imeydy suolistosta vaan tulee läpi et-varmaan-halua-tietää minkähajuisena.

Mä koitan tässä parhaillani selvittää asiaa. Välillä elimistö hoitelee vatsalaukussa olevasta tavarasta survomalla sen ulos samasta päästä kun se tulikin.

Miten sen testosteronitasojen lasku, kun on jurrissa??? Eli tuhoaako alkoholi esim. kuurilla jotenkin niitä testotasoja, vai onko vaan niin , että kivekset ei tuota sitä ollessaan jurrissa?

Eli kun on mällipäällä ja lähtee dokaa, laskeeko testotasot dramaattisesti ja pitää seuraavana aamuna herätä hakkaa tavaraa heti aamusta? :p

No voe helevata! Seuraavan kerran kun on baarireissu tiedossa niin en kyllä poikkee Peben snägärin kautta! Tulee yleensä vedettyy joku 2000 kcal siitä puljusta. Eli mitäs siitä tulee... pikkasen päälle 200g fättii vyötärölle! :D SHIIIIIIIIIIIIIIIT!!!Vyötärö on jo normaalistikinloppuillasta puol metriä kapeempi kun päivällä, kun nesteet lähtee, ja ei tarvi tän tiedon jälkeen syödäkään niin saa kunnon Arska-lookin päälle (tosin himpun verran pienemmillä pihveillä) :p

No jos tosissaan ollaan ni kaipa sitä kuiteski jotain protskupitosta pitää ainaski saada... pitää pelastaa se minkä vielä voi! L0LL0

Onko niin sitten, että edes mitään proteiiniä ei kannata vetää. Imeytyvätkö ne ollenkaan vai osittain vain?

Originally posted by JJJ
Miten sen testosteronitasojen lasku, kun on jurrissa??? Eli tuhoaako alkoholi esim. kuurilla jotenkin niitä testotasoja, vai onko vaan niin , että kivekset ei tuota sitä ollessaan jurrissa?

Eli kun on mällipäällä ja lähtee dokaa, laskeeko testotasot dramaattisesti ja pitää seuraavana aamuna herätä hakkaa tavaraa heti aamusta? :p

Oon joskus lukenut, että alkoholi laskee dramaattisesti oman teston tuotantoa. Tuskin alkoholi mitään tekee sun veressä olevalle reilulle geelle sutikkaa, sen puolesta voit olla kaiketi huoleti. Omien pussien tuotanto vaan soutaa ees taas.

Originally posted by Abor_Rahim
Onko niin sitten, että edes mitään proteiiniä ei kannata vetää. Imeytyvätkö ne ollenkaan vai osittain vain?

No onhan alkoholi paha myrkky mutta uskon vakaasti että nyt puhutaan marginaalisista imeytymis ja/tai hyväksikäyttöhäiriöistä. Safkaa koneeseen vaan!

Tiedän yhden satakiloisen jammun, joka vetää korin (siis 24 pulloo) keppanaa ja kossupullon päivässä. Se syö pari kertaa viikossa jonkun rasva-aterian. Silti se on ihan käsittämättömän voimakas (siis treenaamattomaksi mieheksi) ja habakin on sellainen, että kateeksi käy.

Mutta sille käy tota menoo ku Juice laulo, että kyllä se maksa kestää koko elämän.

Niin, se on mun ex-mies, joka ei varmasti tätä lue.

Huomenta,

kyllähän se viina kaikennäköisiä tuhoja tekee, mutta ainakin ite veän laskuhumalassa/krapulassa pizzaa & kebabia lärviin..
muuten tulee aikas p*ska olo.
Sitten kun maanantai koittaa, niin ruoskin itseäni salilla pyörtymispisteeseen.
uh.

Uskoisin tuohon testotasojen tippumiseen ym alaspäin vetäviin juttuihin. Tuli tuossa männä vuonna dokattua liikaa ja sen huomasi treenissäkin --> polki paikoillaan. Nyt oon ollu vähä iisimmin, niin kehon rasvat vähentyneet ja treeni maittaa..

Mut vi**u toi kylmä kebardi ja grilliherkut toimivat ainaskin mulle.. ai-ai.

Miksi juoppoakkojen ääni on käheä ja miehekäs? Koska maksa ei pysty poistamaan testosteronia. Miehillä toimii päinvastoin. Lisäksi brenkku aiheuttaa gynoa ja kaikkea muuta kivaa. Viina tekee naiseksi.... :D :D :D

Hola!

..oli aamutoreet..
ja Subotai taitaa tänään lähteä laskemaan testotasojaan..kjeh-kjeh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom