Alien vs. Predator

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja XXL
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

XXL

Hei, onko kukaan keskustellut ensi kesän uudesta Alien vs. Predator elokuvasta? Lisää tietoa sivuilta:

www.avp-movie.com

Itse hieman pelkään että ohjaajasta päätellen tulee olemaan perinteinen rahat pois bangbang mättö vailla älyllisempää sisältöä. Harmi, koska oikein taitavasti tehtynä skenario voisi toimia.

Mielenkiintoinen osa juonta on varmasti weyland-yutani korporaation alkuperän selviäminen ja se miksi ne tiesi alienista ennen ykkösosan alkua.

Originally posted by XXL
Mielenkiintoinen osa juonta on varmasti weyland-yutani korporaation alkuperän selviäminen ja se miksi ne tiesi alienista ennen ykkösosan alkua.

:offtopic: Mistä se näkyi, että ne tiesi siitä etukäteen?

Originally posted by misha
:offtopic: Mistä se näkyi, että ne tiesi siitä etukäteen?
Yhtiöhän käski rahtialusta laskeutumaan vieraalle planeetalle salaisella käskyllä. Lisäksi yhtiö ja kyborgi jotenkin tiesivät alienin arvosta enemmänkin koska miehistö oli uhrattavissa.

Originally posted by XXL
Yhtiöhän käski rahtialusta laskeutumaan vieraalle planeetalle salaisella käskyllä. Lisäksi yhtiö ja kyborgi jotenkin tiesivät alienin arvosta enemmänkin koska miehistö oli uhrattavissa.

Voiko tuosta päätellä, että nimenomaan Alienista tiedettiin etukäteen? Jos yhtiöllä vain oli sellainen toimintaprotokolla, että kaikki erikoisempi tutkitaan ja tuodaan näytille. Pitäisi varmaan katsoa tuo director's cut, ei ole kyseistä rainaa vähään aikaan nähnyt.

Tuo ei kyllä hirveitä riemukohtauksia herättänyt, koska juoni kuulostaa tavanomaiselta Alienssilta ja muutenkin - juuri niin kuin XXL sanoi - ohjaajasta päätellen tulee melkovarmasti aikamoista mättöä.

A vs. P teaseri ei ainakaan antanut mitään vihjettä elokuvasta. Pelkkää saatanan korinaa koko teaseri ja lähikuvassa näytetään molempien suomuja, ihan sai sen kuvan kuin oltaisiin jossain oilofulei kasvonaamiomainoksessa. Teaseri olis voinu olla vähän vetävämpi.
Pakkohan tuo leffa on kuitenkin mennä katsomaan.

Originally posted by onion
A vs. P teaseri ei ainakaan antanut mitään vihjettä elokuvasta. Pelkkää saatanan korinaa koko teaseri ja lähikuvassa näytetään molempien suomuja, ihan sai sen kuvan kuin oltaisiin jossain oilofulei kasvonaamiomainoksessa. Teaseri olis voinu olla vähän vetävämpi.
Pakkohan tuo leffa on kuitenkin mennä katsomaan.

Eikös teasereissa ole tapana olla näyttämättä itse elokuvaa lähes yhtään?

Originally posted by Ruuvimurmeli

Joo kai, trailerit on sitten asia erikseen. Tuossa teaserissa taisi olla enimmäksene pätkiä Alien ja Predator elokuvista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Ruuvimurmeli
Juu en mä mitään loppuhuipentumaa halunnutkaan nähdä. Olis teaserin perusteella vaan kiva nähdä onko tulossa scifi leffa, vai kenties Alien vs. Predator talk-show.:D

Originally posted by Mike
veikkaan että Alien hoitaa kotiin.

Pah amerikkalaiset lähettää Will Smithin tuhoamaan alien yhdyskunnan ja siitä päivästä tulee uusi amerikan eiku maailman itsenäisyyspäivä ja kaikki amer.. maailman ihmiset ylistää amer.. kaikkia voitokkaita sankareita.

Originally posted by Juha1
Pyhh, Predator pyyhkii pyllyä alieneilla:worship:

Onko predatorilla bylly?? No joo alienit on selviytyjiä ja monilukuisia joten annan veikkausrahani niille:

Tässä MINUN hurja juoni arvaus:
Juonihan keskittyy nykypäivän maapallolle. Elokuvan lopussa predator lähtee veke maapallolta alien mukana. Samainen alus kosahtaa planeetalle joka on ALIEN ykkösen vieras planeetta ja predatorin alus on sama kuin se mistä ykkösosan miehistö saa satojen vuosien päästä tartunnan. HUIMAA!!

Mun kaiffari oli jostain kaivanut esille tiedon että leffan tapahtumat sijoittus pohjoisnavalle ja siellä joku tiedemies porukka jäis taistelun jalkoihin. Mut tää on vaan mun kuulemaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom