BB PRO Alexander Fedorov

Kuva 1

ja sit kuvia äijän omilta sivuilta

mitä mieltä kaverista?

mä näin fedorovin EM-kisoissa syksyn sm-kisojen aikaan ja kyllä se vakuutti mut. kauhea massa, erottuvuus hyvä, ym. kp sanoi lähetyksessä että tästä kaverista kuullaan vielä, kunhan se osaa esiintyä medialle. eli englantia edes vähän. näin jotkut kisat missä oli myös Fedorov, Ronnie ja Cormierki tais olla. ei paljoa jäänyt Ronniesta jälkeen. ammattilaisuutta hänellä ei kai vielä ole, mutta kauan siinä muka kestää. nuori kaveri, taitaa olla joku 25v?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rintalihakset

Fedorovilla on ekassa kuvassa todella pienet rintalihakset verrattuna muuhun pakettiin . Muuten vakuuttavaa työtä!

Re: Rintalihakset

Originally posted by henrig75
Fedorovilla on ekassa kuvassa todella pienet rintalihakset verrattuna muuhun pakettiin . Muuten vakuuttavaa työtä!

itse kiinnitin huomiota samaan seikkaan...tosin tuossa posessa rinta ei pääse oikeuksiinsa.

järkyttävät massat on kyllä kaverilla :worship:

toisessa kuva linkissä mun mielestä rinta näyttää paremmalta, mut kyllä se mun mielestä tarvii sitä paksuutta ja ehkä hieman laajuutta. mut kattokaa sen selkää! huh.. tosi komea fysiikka jos rintaa ei ota huomioon.

Originally posted by NP_NG
toisessa kuva linkissä mun mielestä rinta näyttää paremmalta, mut kyllä se mun mielestä tarvii sitä paksuutta ja ehkä hieman laajuutta. mut kattokaa sen selkää! huh.. tosi komea fysiikka jos rintaa ei ota huomioon.

Aika mörkö äijä. Puutteina voisin sanoa (vaikken mitään mistään tiedäkään) tuon edellämainitun rinnan ja selän epäsymmetrian.

Originally posted by JJJ
siis noi kaikki kuvat on samalta ajanjaksolta joissa se rinta on poikki. Tuskin se enää on poikki?
No eikai mutta useinhan siitä jää ilkeä jälki joka näkyy kun rasvat on alhaalla?

Originally posted by metalman
No eikai mutta useinhan siitä jää ilkeä jälki joka näkyy kun rasvat on alhaalla?

So? Pääasia, että levytanko liikkuu. Ei tuomarit rokota pikkuarvista. Massa, kireys ja rangan anatomia ratkaisee.

Originally posted by JJJ
siis noi kaikki kuvat on samalta ajanjaksolta joissa se rinta on poikki. Tuskin se enää on poikki?
Rinta ehjänä kuvat on viime keväältä EM-kisoista. Rinta katkesi elokuussa ja on ollut siitä lähtien paskana (eli Fedorow on kilpaillut mm. Venäjän Gp:n ja pikku kisoja Venäjällä rinta paskana). Taisi olla niin, että lajin vaikutusvaltaisimmat etsivät Jenkeistä lekuria joka voisi fiksata rinnan, mutta ainakaan jouluun mennessä ei ilmeisesti ollut löytynyt ketään joka siihen kykenisi.

Jossain muistan nähneeni kuvan suomalaisesta bodarista jolla oli joskus toinen tissi katkennut. Toinen rintalihas näytti kisakunnossa erimalliselta kuin toinen, joten esim. tuplat edesta ei ollut symmetrisen näkönen. Luulenpa että jos kaksi samantasoista jannua laitetaan kisaamaan, ja toisella on tissinrepeämisen takia epäsymmetriset rintalihakset, se symmetrisempi voittaa.

vai?

Originally posted by metalman
Jossain muistan nähneeni kuvan suomalaisesta bodarista jolla oli joskus toinen tissi katkennut. Toinen rintalihas näytti kisakunnossa erimalliselta kuin toinen, joten esim. tuplat edesta ei ollut symmetrisen näkönen. Luulenpa että jos kaksi samantasoista jannua laitetaan kisaamaan, ja toisella on tissinrepeämisen takia epäsymmetriset rintalihakset, se symmetrisempi voittaa.

vai?

Niin no...mutta Fedorov paikkaa tollaset hommat massalla, mikäli sen rinnan nyt saa kuntoon. Aika harva pro on ilman leikkauksia ja arpia lihoissa. Rintaan kyllä voi revetä sellaisia kuroumia, mitä ei kait voi leikata. Mun pointti oli se, että jos rinnan saa ns. kuntoon, että sillä voi treenata ja sitä voi kasvattaa, se ei ole fedorovin uran este millään tavalla, vaikka siihen joku kolo jäisi.

Originally posted by JJJ
Niin no...mutta Fedorov paikkaa tollaset hommat massalla, mikäli sen rinnan nyt saa kuntoon. Aika harva pro on ilman leikkauksia ja arpia lihoissa. Rintaan kyllä voi revetä sellaisia kuroumia, mitä ei kait voi leikata. Mun pointti oli se, että jos rinnan saa ns. kuntoon, että sillä voi treenata ja sitä voi kasvattaa, se ei ole fedorovin uran este millään tavalla, vaikka siihen joku kolo jäisi.
Näinhän se on. Yates voitti hauiksen katkeamisen jälkeen vielä Olympia-titteleitä, vaikka ei hauiksesta ihan entisen veroista tullutkaan. Aika näyttää, mihin kuntoon Fedorovin rintalihas saadaan, kokonaispaketti on kaverilla kuitenkin kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom