Alasuojien ja käsisiteiden sitominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve,

Olisiko missään kuvia siitä miten nämä twinsin kuppialasuojia kiinnitetään, ja miten ihan perus käsisiteet (lenkillä) sidotaan? Kuvia ei tunnu löytyvän mistään.

Mä en tiedä onko twinssin alasuojissa mitään erikoista, mutta ei se niin vaikeeta. Heität eka yhden narun vyötärön ympäri ja pistät rusettiin (mä sidon sen ite selän takana mutta moni sitoo sen edessä ja vetää sen munari osan eteen sitten kun on rusetti kiinni). Ja sitte vedät vaan kaks "naruparia" kummanki jalan ympäri ja sidot ne kiinni, ite käytän tuplarusettia koska tuuppaavat muuten aukeamaan helvetin helposti.

Jos sä käytät tota hakua ni löydät helvetin hyvän topicin käsisiteiden sitomisesta tai sitte heitä youtubeen handwraps hakusana ni pitäis tulla jotaan.

Kuva käsisiteiden sitomisesta löytyy http://www.muaythai.fi/ --> ja sieltä FAQ ja käsisiteiden sitominen. Muuten mä nyt sidon nuo sillai rystysten ja ranteen ympärille että saa vaan käden hyvin tuettua.

Ne alasuojat mä sidon kanssa aika yksinkertasesti, mut kyllä tää pitää, eli ne sivunarut ihan ensiks vaikka kerran toistensa kanssa ristiin selän puolelle(eli siis samalla tavalla kuin rusettia tehdessä se ihan ensimmäinen "solmu" mikä tulee pohjalle), ja sitten "letität" ne narunpätkät keskenään. Seuraavaksi vedät sen viimesen narun haarojen välistä, heität sen samallalailla alkuun ristiin niitten kahden kanssa ja vedät siihen päälle vetosolmun. Hyvin pitää, nopea tehdä ja vielä nopeampi purkaa.

e. niin ja noi muaythai.fi sivut ei toimi mulla ainakaan kun explorerilla

Itse opettelin käsisiteiden sitomisen tämän sivun kuvallisten ohjeiden mukaan. Sitomistapoja on monia, tuolla on esitelty viisi eri vaihtoehtoa.

Tässä vielä suomenkieliset ohjeet, tosin sivulla olevat kuvat ei näkyneet ainakaan mulla.

Alasuojien sitomisesta en tiedä mitään. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom